مدیر شبکه بهداشت اندیمشک: روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام و عزای اسرائیل خبیث است

خورنا : دکتر احمد مجیدی مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک در حاشیه راهپیمای روز جهانی قدس با اشاره به حضور پرشور مردم گفت: روز قدس، روز اتحاد جهان اسلام و عزای اسرائیل خبیث است.

وی در ادامه افزود: امروز شاهد راهپیمایی بسیار با شکوهی از مردم اندیمشک در حمایت از ملت مظلوم فلسطین و مخصوصا غزه بودیم.

دکتر مجیدی گفت: امروز روز اتحاد جهان اسلام و عزای اسرائیل خبیث بود و که مردم با حضور خود در راهپیمایی روز جهانی قدس نشان دادند که از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت و از صهیونیزم جهانی اعلام انزجارمی کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان اندیمشک خاطر نشان کرد: در حقیقت نامگذاری روز قدس توسط بنیانگذار انقلاب اسلامی به خاطر زنده نگه‌ داشتن فلسطین و خطر رژیم نامشروع اسرائیل بود تا هر ساله ملت ها، همه مسلمانان و دیگر آزادگان جهان با راهپیمایی و تظاهرات خود مردم مظلوم و بی‌دفاع فلسطین را یاری کنند.

دکتر مجیدی تصریح کرد : روز جهانی قدس تنها یک روز جهانی و تنها به قدس تعلق ندارد بلکه روز مقابله مستضعفان با مستکبران است و در حقیقت در این روز مسلمانان، اسلام و قوانین دین مبین اسلام را در ممالک اسلامی مجدداً احیا می‌کنند و موجب اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی می‌شوند.
وی در پایان افزود: امیدواریم که همه مسلمانان و علی الخصوص سردمداران عرب به خودشان بیاییند و این ظلم و بی عدالتی که در مورد مردم غزه و فلسطین بوجود آمده است را ببینند و از ملت مظلوم فلسطین حمایت کنند، به فرموده مقام عظمای ولایت، فلسطین تنها یک مسئله اسلامی نیست بلکه مسئله‌ای انسانی و بشری است و هر کس می‌تواند بر اساس ارزش‌های انسانی در مورد فاجعه فلسطین قضاوت کند