نماینده اندیمشک: مقاومت ثابت کرد شکست‌ناپذیری اسرائیل ادعایی واهی است

خورنا : سردار عیسی دارایی ظهر امروز در راهپیمایی روز قدس در جمع مردم این شهر در مصلای جمعه با تقدیر از حضور باشکوه و باصلابت مردم در این راهپیمایی اظهار کرد: با توجه به ماهیت ظلم‌ستیزی و ضد استکباری انقلاب ما در هر کجای دنیا که مظلومی مورد ستم واقع شود، ملت ما با جان و مال خود از آنها دفاع خواهند کرد.

وی با اشاره به روند تشکیل رژیم جعلی اسرائیل توسط دولت انگلیس و حمایت آمریکا از این دولت از ابتدای تشکیل تاکنون تصریح کرد: متاسفانه کشورهای عربی در آن زمان سکوت اختیار کرده و به این ذلت تن در دادند و دولت و رژیم غاصب صهیونیستی نیز از این سکوت نهایت استفاده را برده و توسعه سرزمین را در دستور کار خود قرار دادند.

نماینده مردم اندیمشک در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: شکل‌گیری گروه‌های مقاومت در فلسطین و لبنان و مبارزه آنها با ارتش تا دندان مسلح و مجهز اسرائیل نشان داد که این ارتش که به عنوان ارتشی شکست ناپذیر از آن نام می‌برند، ادعایی توخالی و دروغ است.

وی عنوان کرد: حملات وحشیانه و بیرحمانه رژیم صهیونیستی علیه زنان و کودکان مظلوم و بی‌دفاع غزه که در میان سکوت مجامع حقوق بشری صورت می‌گیرد، نشان از خوی وحشیگری این رژیم دارد.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: حملات زمینی و هوایی ارتش اسرائیل راه به جایی نخواهد برد و با حمایت ملت‌های مسلمان و همچنین وجود نیروهای آموزش دیده مقاومت به زودی شاهد شکست دوباره آنها در این منطقه خواهیم بود.

وی در ادامه افزود: ملت ما هیچ گاه دست از حمایت از ملت فلسطین و مردم مظلوم این کشور برنخواهد داشت و این حضور گسترده و باشکوه در این هوای گرم و با زبان روزه نشان دهنده این واقعیت است که مردم و مسئولان ما تا آخر از آرمان‌های مردم فلسطین حمایت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه روز قدس نماد ایستادگی و صف‌بندی حق در برابر باطل است، افزود: مردم مومن و مسلمان سراسر دنیا در این روز در حمایت از مظلومان و ستمدیدگان به راهپیمایی پرداخته و خشم و انزجار خود را از مستکبران نشان می‌دهند.

راهپیمایی روز قدس امسال شهرستان اندیمشک که با شکوه‌تر و پرشورتر از سال‌های قبل برگزار شد، حضور زنان و به ویژه حضور پرشور دانش‌آموزان که پرچم فلسطین را به نشانه اعلام حمایت از کودکان بی‌گناه غزه در دست داشتند، جلوه ویژه‌ای به این راهپیمایی بخشیده بود.