حضور ۱۰۰ درصدی کارکنان پتروشیمی ماهشهر در جشنواره علمی

خورنا: رئیس مجتمع پتروشیمی مارون از شرکت و رشد ۱۰۰ درصدی پرسنل و کارکنان پتروشیمی ماهشهر در بخش چهارمین جشنواره علمی در منطقه خبر داد.

بهزاد توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: دومین همایش علمی تخصصی حراست شرکت‌های پتروشیمی با حضور بیش از ۳۰۰ نفر از کارکنان و کارشناسان ادارات حراست به میزبانی حراست شرکت پتروشیمی مارون برگزار شد.

وی افزود: در آغاز این همایش که بخشی از برنامه‌های بخش علمی چهارمین جشنواره علمی فرهنگی ورزشی حراست شرکت‌های پتروشیمی منطقه ماهشهر در سال ۱۳۹۰ به شمار می‌آید و نمایندگانی از وزارت اطلاعات، سازمان حراست صنعت نفت و حراست شرکت ملی صنایع پتروشیمی به همراه جمعی از مدیران عامل و رؤسای حراست شرکت‌های حاضر در جشنواره حراست در آن حاضر بودند، به معرفی برنامه‌هایی نظیر برگزاری برنامه های علمی، فرهنگی و ورزشی این منطقه ویژه پرداخته شد.

رئیس مجتمع پتروشیمی مارون همچنین خواهان الگوبرداری سایر مناطق و ادارات از دستاورد مهم حراست در پتروشیمی منطقه شد.

وی تصریح کرد: خوشحالم از اینکه همزمان با پیشرفت‌های دیگر علمی در جهان، حراست‌های ما نیز در حال شکوفایی و رشد علمی هستند.

گفتنی است توکلی در همایش مذکور به ارائه توضیحاتی پیرامون شرکت متبوع خود پرداخته و خبرهایی را از پیشرفت‌های تولیدی و عرضه سهام آن شرکت در بورس ارائه داد.

وی افزود: مسئولان سازمان حراست صنعت نفت با بهره‌گیری از متخصصان و دانش آموخته‌های رشته‌های فنی و تخصصی مختلف شاغل در واحدهای حراست، مصمم به حفظ و ارتقای سطح امنیتی و حفاظتی صنعت نفت بوده چرا که تلاش در راستای ارتقای سطح فنی در بخش‌هایی نظیر بهره‌برداری بدون داشتن امنیت مناسب امکان‌پذیر نخواهد بود.

رئیس مجتمع پتروشیمی مارون ادامه داد: در بخش علمی جشنواره حراست نیز که با فراخوان مقاله در ۳۹ عنوان و در میان کارکنان و خانواده‌های حراست شرکت‌های پتروشیمی کل کشور برگزار شده تعداد ۷۷ مقاله از ۱۵ شرکت به دبیرخانه جشنواره ارسال که در مقایسه با سال گذشته افزایش ۱۰۰ درصدی را از خود نشان می‌دهد.

وی با اشاره به اینکه از این میان تعداد شش مقاله از کارکنان و دو مقاله از فرزندان پرسنل حراست به‌عنوان آثار برتر انتخاب شده که سه تن از آنان نیز مقالات خود را در همایش علمی ارائه کردند، گفت: همه تلاش ما در راستای ارتقا و تعالی ابعاد مختلف اقتصادی به‌ویژه این سازمان مهم و ارزشمند در منطقه است.

چهارمین جشنواره علمی فرهنگی ورزشی حراست شرکتهای پتروشیمی منطقه ماهشهر با برگزاری مراسم اختتامیه آن در روزهای آینده به کار خود پایان خواهد داد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *