حضور مهمانان خارجی در نخستین کنفرانس خاورمیانه‌ای ماهشهر

خورنا: مدیرعامل سازمان منطقه ویژه ماهشهر از حضور مهمانان خارجی در نخستین همایش خاورمیانه‌ای خشک کردن در منطقه ویژه پتروشیمی ماهشهر خبر داد.

علی یزدانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: اولین کنفرانس خاورمیانه‌ای خشک کردن در منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی در حالی آغاز به‌کار کرد، که از آمادگی و انسجام بالایی برخوردار بوده است.

وی افزود: این کنفرانس فنی ـ علمی خاورمیانه‌ای با مشارکت صنعت پتروشیمی و دانشگاه شهید چمران اهواز به میزبانی سازمان منطقه ویژه هم‌اکنون نیز در حال برگزاری است.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر تصریح کرد: در این همایش مهمانانی از کشورهای لهستان، استرالیا، اندونزی و فرانسه، صنعتگران پتروشیمی و دانشگاهیان شرکت کننده‌های اصلی این کنفرانس شرکت دارند.

وی با اشاره به اینکه کنفرانس مذکور در دو روز، ۳۰ بهمن و یکم اسفندماه در حال برگزاری بود، خاطرنشان کرد: ارائه مقالات فارسی، مقالات پوستری، پنل‌های تخصصی، بازدید از شرکت‌های پتروشیمی منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی، بازدید عمومی از منطقه ماهشهر و مراسم اختتامیه، بخش‌های مختلف این کنفرانس را تشکیل می‌دهد.

یزدانی ادامه داد: همه تلاش ما در راستای ارتقای بخش‌های مختلف این منطقه ویژه است.

وی عنوان کرد: مطمئناً رشد تحقق این امر در رابطه مستقیم با رشد اقتصاد منطقه بی‌تأثیر نخواهد بود.

مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی پتروشیمی ماهشهر بیان کرد: امیدواریم با برگزاری و تدارک چنین برنامه‌هایی بیش از پیش شاهد ارتقا و توسعه ابعاد مختلف اقتصادی و فرهنگی همچنین دستاوردهای علمی در منطقه باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *