وزیر فرد شایسته ای را منصوب نماید؛

امضای بیش از ۱۰۰ خانواده شهید، پای عزل رئیس دانشگاه صنعتی بهبهان

خورنا بیش از ۱۰۰ خانواده شهید، روحانیون و اعضای شورای شهر بهبهان با امضای طوماری خطاب به وزیر علوم خواهان برکناری فوری ریاست دانشگاه صنعتی بهبهان شدند.

در بخشی از این طومار که نسخه‌ای از آن در اختیار سلام نو قرار گرفته است آمده است:

در سال ۱۳۸۱ به برکت تلاش مسئولین محترم وزارت علوم تحقیقات و فناوری مردم شهرستان بهبهان مفتخر به داشتن دانشگاه صنعتی مزین به نام مقدس خاتم الانبیا شدند، که انتظار می‌رفت فرزندان ساعی و نخبه این دیار باستانی از مواهب و برکات آن بهره‌مند شوند، تا بتوانند دانش و فرهنگ منطقه را همپای کل کشور اعتلا بخشند. اما با گذشت زمان و (تصدی مدیر و معاونین قوم گرا و غیر مرتبط با دانشگاه صنعتی) در این دانشگاه این آرزو به سرابی برای مردم این شهرستان تبدیل گشته است، بطوریکه امیدی به اصلاح امور نداشته باشند.

در بخش دیگری از این طومار با اشاره به تخلفات گسترده موجود در این دانشگاه آمده است:

حدف نخبگان و فرهیختگان با درجات ممتاز علمی و صاحب مدارک بالای دانشگاهی از دانشگاههای بر‌تر کشور تنها و تنها بدلیل بومی بودن ظلم و تبعیضی خطرناک، ضد ملی و جرمی نابخشودنی است.

در بخش پایانی این طومار که به امضای بیش از ۱۰۰ نفر از خانواده معظم شهدا، روحانیون و اعضای شورای اسلامی شهر بهبهان رسیده است، از وزیر محترم علوم خواسته شده علیرغم فشارهای وارده ناشی از تغییر روسای دانشگاه‌ها، فریاد تظلم خواهی مردم این دیار را شنیده و فردی شایسته را جهت ریاست دانشگاه بهبهان منصوب نماید.

گفتنی است طوماری مشابه به امضای اعضای محترم هییت علمی دانشگاه، کارمندان رسیده و قبلا در اختیار مسیولین محترم وزارت علوم قرار گرفته است.

به گزارش سلام نو خرداد ماه سال جاری با حضور هییت بازرسی وزارت علوم تخلفات مستند و موجود در این دانشگاه در اختیار مسیولین امر قرار گرفته است که انتطار می‌رود با توجه به گستردگی تخلفات، وزیر محترم علوم اقدامی عاجل انجام دهد.

اسامی امضا کنندگان محفوظ است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • عبدالله تو رو خدا آقای استاندار بداد ما برسید . یعنی یه دلسوز تو این استان نیست . ببینید آستانه صبر مردم در حال لبریز شدن ، هرچند با این کار زیاد موافق نیستم ولی مردم بصورت خودجوش دارن علیه دانشگاه تو شهر شب نامه پخش می کنند. روحانیون معظم علاوه بر اینکه این طومار رو امضا کردند در هر مراسمی اتفاقات و تخلفات دانشگاه رو بیان میکنند. اعصای شورای شهر که نماینده مردمند نیز این طومار رو امصا کردند چرا که شریعتی نماینده فعلی مقشر اصلی در نگه داشتن این افراد است چون بیش از 20 نفر را برایش استخدام کرده اند نمی دانم بحث تبعیص قومیتی موصوع ضد امنیت ملی هست یا نه ولی این قدر بگم که این افراد به یک قوم بها زیاد و به قوم دیگر ظلم میکنند حتی در مسیله تذکر لسانی توسط حراست هم این امر دیده میشود.
    • بی نام مدیر حراست دانشگاه که شخصی ساده لوح و بازیچه دست معاون اداری و مالی دانشگاس در تعطیلات تابستان اقدام به حمایت از دانشجویان دارای تخلفات اخلاقی می کنه و با انتشار دادن نامه های محرمانه حراستی و کمیته انضباطی با همکاری مسوول کمیته انضباطی این دانشجویانو تحریک و وادار به شکایت علیه کارمندان منتقد ریاست دانشگاه میکنه و یکی یکی اونا رو به دادگاه می کشونه تا شاید به زعم خودش با اذیت کردن اونا عصبانیت ناشی از برباد رفتن تخلفات هیئت رییسه دانشگاه تا حدودی تو دلش فروکش کنه ولی بیچاره نمی دونه که روز مبادا ابتدا از طرف همونایی که خودشونو دوست قلمداد کردن کیش و مات میشه...
  • نظام الدوله حراست دانشگاه کارمند ایی که از خانواده شهدا امضا جمع کردن رو بعصیا رو تهدید به اخراج کرده بعصیا رو هم نزدیک سه ماه از دانشگاه اخراج کرده بود حراست هم پاش تو مسیله گیره.
  • ناشناس تبعیض قومی در این دانشگاه ریشه دوانده .
  • محمد پیله ور با سلام خوشحال شدم که در بهبهان عده ای پیدا شدند که نسبت به موضوعی شهری معترض باشند چون یک یاس ودلسردی در بین مردم بهبهان( از هر تیپ و قشری واعتقادی )پیدا شده که نسبت به مسائل شهری(با وجودی که خیلی مشکلات ریشه ای وبنیادی داریم وهمگان هم آنها را دیده ودرک می کنند) بی تفوت شده اند چون خیری از مسئولین اجرائی شهری ،استانی وکشوری ندیده اند. مسائلی چون کثیفی وبی نظمی شهر ورها شدن زباله ها،چاله چوله ی خیا بان ها ،راه اندازی فرودگاه ،پالایشگاه بید بلند 2 ، کارخانه ی سیمان 2 ،بیکاری 20000نفر وعدم اشتغال ،ندادن حقوق قانونی بهبهان مثل دودر هزار نفت وحتی با وجودی که خدا به ما مخازن عظیم نفت وگاز داده ،بندگان خدا که بالاسری ما هستند عواید آن مثل احداث شرکت بهره برداری نفت وگاز بهبهان را از دریغ می کنند. بهبهان 50 سال پیش سی امین شهر پرجمعیت کشور ویکی از شهرهای مهم کشور بوده وفرمانداری کل بوده اما بهبهان امروز شهری منزوی داشتن فرمانداری(یک پله پائین تراز فرمانداری کل) که حتی حقوق قانونی مردم آن توسط همین استانداری پایمال می شود. کاش مردم برای تمامی این گونه مسائل هم اعتراض قانونی نمایند.
  • ehsan متاسفم که حاج آقا مو..یا فدایی جبهه پایداری و اصلاح طلب امروزی (تغییر چهره)همه شما سایت ها را سرکار گذاشت. بهبهان ۱۱۰۰ شهید دارد و سواستفاده از خانواده شهدا که دانشگاه را که با دانشگاه کاری ندارند زشت است. اعضای شورای شهر مشکل ۸ ماه حقوق پرسنل خودش را که معوقه است بدهد و بدهی ۴۰میلیارد را حل کند احتمالا اینها هم بقول بزرگان قبلی مدیریت جهانی میخواهند بکنند. استاد مو…یا ۲۰ ایمیل دارد و تا پس فردا کامنت های متفاوت برایتان می گذارد. کامنت ها همه مربوط به ایشان است.و روزی باید پاسخگو باشد.
  • ناشناسم با سلام من نمی خوام دفاعی از کسی کنم ولی واقعا بعضی حرفا که زده میشه آدم رو ناراحت میکنه . با شناختی که از مهندس مو …دارم ایشون فدایی معتقد به آرمانهای نظامه ( استقلال و آزادی و جمهوری اسلامی ) و حامی مبارزه با ظلم و فساد و رشوه دیده ام نه فدایی این حزب و اون حزب. البته چوبش هم خورده و چند بار تهدید به اخراج شده، ما هم اگه ببینیم کسی تو این مسیره نوکریش رو می کنیم . نه تو ستاد کسی بوده، نه سنگ کسی رو به سینه زده ، نه بودجه بیت المال رو صرف ستاد فلان کاندید مجلس و شورای شهر کرده، نه کارمندای شرکتی و قراردادی دانشگاه رو مجبور کرده برن تو ستاد قالیباف و نه تو ستاد کسی سمت داشته .آقای عزیزی که برای خراب کردن وجهه انسانهای سالم تن به هر دروغی میدی و هر خلافی رو انجام میدی و می خوای تفرقه ایجاد کنی بدون صبر هم حدی داره . ما تابع قانون هستیم.همه پرونده های تخلفات مالی و اداری معاون دانشگاه مشخصه و ما هم وظیفه خود رو انجام دادیم بعد از این هم محکم تر با فساد مبارزه می کنیم حتی اگر له شویم. مطمین باشید روزی فرا خواهد رسید که جهت بررسی تخلفات معاون اداری و مالی دیوان بازرسی ورود کند . مطمینم که انسانهای فاسد کف روی آب زلال هستند چند روزی بخاطر اشتباه بعضی و البته نفاق خودشون چند جا سمت می گیرند ولی بعدش می ترکند مثل حباب و دیگه اثری ازشون باقی نمی مونه.این نظام با تمام جزییاتش حاصل خون شهداست و هرکی در این نظام برای خدا کار نکند و دنبال منافع شخصی اش باشد محکوم به شکست خوردن است . بالاخره یه روزی اتفاق می افتدما دیگه کاری نداریم رییس دانشگاه عوض بشه یا نه چون وحدتی که الان در دانشگاه بوجود اومده در هیچ ارگان دولتی شهرستان بهبهان وجود نداره. این مقدور نبود جز تاکید بر اشتراکات .تمام کانالهای استفاده شده و افرادی که در تخلف ایشان سهیم هستند به لطف خدا مشخص شده و ایشالا پیروزی نزدیک است.ان الذین قالوا ربنا الله ثم استقاموا ، فلا خوف علیهم و لا هم یحزنونوالسلام
  • مردم دار ضمن تشکر از سایت شما در خصوص حوادث رخ داده چند نکته قابل تامل است 1- شخص مدیریت دانشگاه که در اثر سوء مدیریت دانشگاه را در اختیار سوء استفاده گران قرار داده و حالا خودش رو از اونا جدا کرده و تریپ اصلاح طلبی گرفته و تا دولت قبل به تمام مسئولین ونهادهای تاثیر گذار برای حمایتش باج داد و اموال بیت المال را با استخدامهای غیر کارشناسی حیف و میل کرد حالا میخواد برای این که حکم ریاستش رو بگیره به تمام افراد و گروهها از مرکز نشینهای شورای شهر تهران تا نماینده بی کفایتی که دانشگاه رو با اداره کار اشتباه گرفته باج بده من از خار سر دیوار دانستم که ناکس کس نمی گردد از این بالا نشستنها آخرش باید همه بروند حالا 4 سال دیگه هم بمون ببین با خفت بیشتر از اینجا نمی رید ، نذار بیشتر از این آبروی دانشگاه بره خودت برو 2- مسئولین وزارت خانه ای که تخلفات را دیده اند و به جای تغییر رئیس به خاطر چها روز ماندن وزیر حاضر شدن با حیثیت و بیت المال بازی کنند و از حامیان این مدیر بی لیاقت بهره مند باشند که شریک دزدند و رفیق قافله 3- سکوت مدیران استانی که همه چیزش را گرفتند و تا زمانی که موضوعی امنیتی نشود ککشان نمی گزد کجاست نماینده ولی فقیه استان ، کجاست استاندار ، کجاست بازرسی استان خوزستان که به داد این مرده برسد ظاهرا انشانها و آبروی آنها و بیت المال و حیف و میل ان برایشان عادی شده و قبح کارها از چشمشان افتاده است .خدا به فریادتان برسد وقتی که قسم میخورید که از دین و ناموس و حقوق مردم دفاع میکنید ولی چشم میبندید 4- رسانه هایی که صدای مظلوم را میشنوند و دم فرو می بندند مثل اینکه خون شهدا بی ارزش شده که زن و دختر مردم را در پاسی از شب گذشته به دانشگاه احضار میکنند بازجویی میکنند که ببینند چه کسی گزارش تخلفاتشان را عیان کرده کجاست این بنیاد شهید که با خواهر شهید اینگونه برخورد میشود و توهین میکنند چرا اگر فلان نماینده پیراهنش با در یک خودرو پاره شود تیتر یک می کنید،کجاست روابط عمومی برتر دانشگاه صنعتی بهبهان که 20 روز است دو معاون دانشگاهش عوض شده ولی هنوز هیچ خبری را هیچ جا درج نکرده ،کجایند خبرنگاران بهبهان که برای هدیه گرفتن از مدیران این دانشگاه صف میکشیدند .متاسفم ،متاسفم ،متاسفم 5- یادتان باشد که اگر همه اینها هماهنگ شده باشند مکر خدا را نمیتوان دور زد وتوصیه ما به ریاست دانشگاه این است که قبل از اینکه آبرویش بیشتر از این نریزد این دانشگاه را رها کند اینجا باتلاقی است که دست وپا زدن در آن موجب نابودی شما خواهد شد قسم به خون شهیدانمان دست از مبارزه با ظلمی که روا میرود بر نمیداریم
    • خبرنگار شهر کجاست روابط عمومی برتر دانشگاه صنعتی بهبهان که ۲۰ روز است دو معاون دانشگاهش عوض شده ولی هنوز هیچ خبری را هیچ جا درج نکرده +++++++++++++++++++++++++++ من با توجه به شناختی که از روابط عمومی دارم و همکاری هایی که در طول سال داشته ایم مطمئن هستم که روابط عمومی در این بین بی تقصیر است من برای تایید خبر همین استعفا باهاشون تماس گرفتم چون دانشگاه تا اول شهریور تعطیله اظهار بی اطلاعی نمودن و قرار شد سوال کرده و خبر بدن که پس از بیست و چهار ساعت اعلام کردن که خبر را مسئولین دانشگاه تایید نمیکنن بهرحال روابط عمومی سرخود که نمیتونه خبر ارسال یا تایید کنه .خبرهایی که ارسال میکنن همه اش باید از حوزه ریاست تایید بشه حتی خبرهای کم اهمیت و در صورت عدم تایید خبر کل خبر رو کنسل میکنن و نه برای خبرنگار ارسال میشه و نه میره تو سایت در جریان سفر هاشمی که تو فروردین اومده بود دانشگاه اینا حتی روابط عمومی رو در جریان نگذاشته بودند هر چند که اونا خبر داشتند وکاری به امور نداشتند و کار به حدی سری بود که فیلمبردار و عکاس مراسم رو از بیرون اوردن یکی دیگه از مشکلات اینه که اینا تو جریان اومدن هیئت نظارت بی طرف بودن و هر دو طرف ماجرا از این بی طرفی دلخور شده بودن موافق ها ازشون امضا خواستن نکردن مخالف ها هم اومدن همین طور جواب دادن و گفتن نمیخوان تو دعواها باشن با این وضعیت که بخوان خبر بفرستن و مشکل دارن و تازه میگفت فرهنگی خبرها رو بهشون نمیده و ......تلاشهای حدودا یک ساله روابط عمومی قابل تقدیر هست اما این عدم استقلالشون هم مشکلیه برای اونا بهرحال مسئول روابط عمومی جدید هم که انتخاب شده و بزودی معرفی میشه ببینیم اونا میتونن استقلال داشته باشن
    • میلاد مدیریت ضعیف توکلی و زرنگی معاونت مالی دانشگاه باعث شده دانشگاه شبیه یه باتلاق بشه خدا لعنت کنه کسی رو که توکلی رو به این دانشگاه اورد. کسانی که این حرفها رو باور نمی کنن کافیه یه سر دانشگاه بیان همه چیز رو ببینن
    • شهروند بهبهانی جناب آقای مردم دار، ضمن تایید سخنان جنابعالی و تشکر از شما به عرض میرسانم که حق مطلب را چنان گویا و شفاف مبتنی بر واقعیت بیان نمودید که" اصالت قلم برای آگاهی" را باری دیگر به ظهور رساندید. خداوند یاور شما و ننگ نیرنگ بر مسیولین فریبکار دانشگاه صنعتی خاتم الانبیاء باد
  • ناشناس همه سرکارین.... برین ببینین همچنان آرمند همه کارست. دکتر توکلی دکوره. تو همین ماه گذشته ۵ نفر کارمند جدید جذب شدن. تا شریعتی حمایت میکنه وضعیت همینه ...
  • ناشناس من ادم های ساده لوح و بی لیاقت را دیده بودم ولی چرا امضای صد خوانواده شهید پای عزل ایشان اثر نکرد. بدبختی یهیهانیها همین است که غریبها باید بر انها حکومت کنند و توی سرشان بزنند.
  • ناشناس نفرین مردم بهبهان بر غاصبان پست های دانشگاه صنعتی و حامیان آنها و داغ اولاد ببینند