راه‌اندازی کلاس‌ آموزش الکترونیکی در منطقه ویژه بندر امام

خورنا: معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان گفت: با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال، راه‌اندازی کلاس‌ آموزش الکترونیکی در منطقه ویژه اقتصادی بندرامام خمینی(ره) انجام شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، جهانگیر نجاتی اظهار کرد: در راستای گسترش دولت الکترونیک و به منظور ارتقای سطح دانش و آگاهی کارکنان اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان، کلاس آموزش الکترونیکی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) راه‌اندازی شد.

وی افزود: کلاس آموزشی مذکور با اعتباری بالغ بر ۸۰۰ میلیون ریال در سال جاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی(ره) راه‌اندازی شده است.

معاون اداره کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان با اشاره به مزایای  این طرح تصریح کرد: برگزاری دوره‌های آموزشی به صورت مجازی، بهره‌گیری از روش‌های آموزش الکترونیک، استفاده از روش‌های آموزش راه دور از اهداف راه‌اندازی کلاس آموزشی الکترونیکی شمرده می‌شود.

وی همچنین گفت: الکترونیکی کردن کلاس‌ها نقش بسزایی در روند آموزشی دارد و حذف محدودیت زمانی و مکانی، امکان ثبت فعالیت‌ها، امکان راحت‌تر و سریع‌تر به روز رساندن اطلاعات نیز از دیگر مزایای آن به شمار می‌رود.

نجاتی در ادامه توسعه و گسترش فرهنگ یادگیری الکترونیک، افزایش بهره‌وری نیروی انسانی از طریق آموزش مجازی، کاهش هزینه‌های آموزشی را نیز به عنوان تأثیرات بلند مدت آن معرفی کرد.