بیمارستان بهبهان بعد از ۲۹ سال ۱۷ درصد پیشرفت داشته است!

خورنا: فرماندار بهبهان گفت: در حالیکه این شهرستان به شدت نیازمند افزایش تختهای بیمارستانی است، بیمارستان ولی عصر بهبهان بعد از ۲۹ سال فقط ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

فرهاد باذلی محبوب در گفتگو با خبرنگار مهر با یادآور شدن تشکیل جلسه شورای کشاورزی استان خوزستان در شهرستان بهبهان افزود: با تلاشی که در این باره صورت گرفت امسال توانستیم مدیران جهاد کشاورزی استان و مسئولان سازمان آب و برق خوزستان را در جلسه ای در شهرستان دعوت کنیم که حاصل آن ۳۲ مصوبه بود.

وی افزود: اگر این مصوبات اجرایی شود استعداد کشاورزی، دامپروری و شیلات بهبهان در سطح شهرستان شکوفا خواهد شد.

باذلی محبوب اضافه کرد: ما در تلاش هستیم تا بتوانیم از امکانات خوبی که در سد مارون وجود دارد از آن برای پرورش ماهی در قفس استفاده کنیم. با اجرایی کردن این طرح ما در بدترین شرایط موجود می توانیم نزدیک به هزار تن برداشت ماهی داشته باشیم و یک هزار و ۵۰۰ نفر را نیز در این طرح به کارگیری کنیم.

باذلی محبوب با اشاره به اینکه بیمارستان ولی عصر بهبهان ۲۹ سال است که در دست احداث است، تصریح کرد: این بیمارستان در این مدت فقط ۱۷ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و در حال حاضر این پیشرفت فیزیکی به ۲۰ درصد افزایش داشته و برای تداوم عملیات اجرایی این پروژه مبلغ ۱۶ میلیارد تومان برای سال ۱۳۹۱ مصوب شده که امیدواریم با تخصیص و ابلاغ این اعتبار شاهد پیشرفت این پروژه مهم باشیم.

فرماندار بهبهان با اشاره به خسارات وارده شده به بهبهان در سیل ۲۹ آبان ماه، اظهار کرد: خسارات سنگینی بر ما وارد شد. زیر ساختهای مجموعه شهرستان به خصوص در بخشهای تشان و مرکزی دچار خسارات اساسی شدند و مبلغی نزدیک به ۶۰ میلیارد تومان به ما خسارت وارد شد که شاید بخشی از ابعاد این حادثه را هنوز نتوانسته ایم به طور دقیق بررسی کنیم.

وی افزود: بعد از حادثه تلاشهای فراوانی شد تا توانستیم به خانواده های آسیب دیده به خصوص آنهایی که عزیزانشان را در این حادثه از دست داده بودند رسیدگی شود ولی کافی نبود هنوز بخش زیادی از کارهایی را که برای مردم خصوصا افراد آسیب دیده در این باره باید صورت می گرفت باقی مانده است.

 فرماندار بهبهان با بیان اینکه برای اجرایی کردن آنها یک مرحله از قسط اولمان را گرفته ایم و در حال برنامه ریزی برای اجرای مرحله اول دریافت این خسارتها هستیم، تصریح کرد: ما روی نحوه اجرایی کردن اعتبارات مشکل داریم، احساس ما این است کسانی که مسئولیت پاسخگویی در مقابل این حوادث را دارند دستشان خالی است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *