شهردار شادگان: تأمین آسایش شهروندان شادگانی اولویت ماست

خورنا: شهردار شادگان گفت: تأمین آسایش و رفاه شهروندان مهم‌ترین هدف شهرداری شادگان است.

کریم بنی‌نعیم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شادگان اظهار داشت: در ادامه اجرای طرح‌های عمرانی و آبادی شهرستان شادگان و در راستای ساماندهی و بهسازی معابر به منظور تسهیل عبور و مرور شهری، این شهرداری اقدام به بیس‌ریزی، قیرپاشی و آسفالت‌ریزی معابر منطقه عباس‌آباد شادگان به صورت ضربتی توسط کارگران شهرداری کرده‌است.

وی افزود: با توجه به اینکه یکی از اهداف مهم شهرداری شادگان تأمین آسایش و رفاه شهروندان است لذا با ارائه خدمات رفاهی و ایجاد تسهیلات و امکانات لازم برای تحقق این اهداف سعی در رفع محرومیت از مناطقی را داریم که چند سال است هیچ‌گونه خدمات رفاهی در آنها انجام نشده‌است.

شهردار شادگان با بیان اینکه منطقه عباس‌آباد از جمله این مناطق محروم است تصریح کرد: با آسفالت‌ریزی و بهسازی معابر این منطقه در صدد ساماندهی وضعیت عبور و مرور آن و خدمت‌رسانی بیشتر به ساکنان هستیم.

بنی‌نعیم با اشاره به اینکه ساکنان مناطق محروم در جریان اقدامات صورت گرفته هستند خاطرنشان کرد: اکثر معابر این منطقه در چند سال اخیر از وضعیت نامناسبی برخوردار بوده و مشکلات فراوانی را برای اهالی ایجاد کرده بودند که توانستیم با همت مسئولان و اعضای شورای اسلامی شهر شادگان و همچنین کارکنان واحد عمران شهری، کار ضربتی اجرای طرح آسفالت‌ریزی معابر عباس‌آباد را آغاز کنیم که در حال حاضر با سرعت در حال انجام است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از تأمین و جلب رضایت مردم شهرستان گفت: امیدواریم که با اقدامات و کارهای انجام شده در سطح شهرستان و به ویژه در مناطق محروم رضایت حداکثری مردم این مناطق را جلب کرده و گامی بلند در راه رفع محرومیت‌های آنان برداریم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *