برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در هندیجان

: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان از برگزاری نمایشگاه خوشنویسی در شهرستان خبر داد.

سیدعارف مهدی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: در راستای ارتقای سطح فرهنگ و هنر در منطقه این اداره اقدام به برگزاری برنامه‌های متعدد و ویژه‌ای می‌کند.

 وی افزود: برگزاری نمایشگاه خوشنویسی اخیر با ارائه بیش از ۱۰۰ اثر از هنرمندان انجمن هنرهای تجسمی از جمله آثار هنرمند جوان شهرستان “عباس ناصر بافقی” در معرض دید عموم قرار گرفته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان تصریح کرد: این نمایشگاه از تاریخ ۱۸ بهمن‌ماه آغاز شده و تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری در دو نوبت صبح و بعد از ظهر پذیرای علاقمندان به هنر خوشنویسی است.

وی در ادامه گفت: ویژه برنامه جنگ شادی که توسط هنرمندان انجمن نمایش میعاد اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان به سرپرستی محمد شعبانیان در این شهرستان در حال برگزاری بوده از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده بود.

مهدی‌نیا خاطرنشان کرد: این برنامه که شامل اجرای نمایش، موسیقی و همچنین برگزاری مسابقه است با هدف ایجاد فضایی شاد در بین جوانان و خانواده‌ها برگزار شد.

به گفته وی این برنامه که در مجتمع فرهنگی هنری خلیج فارس شهرستان در حال اجرا بوده از ۱۹ بهمن‌ماه آغاز و به مدت پنج شب ادامه داشته است.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی هندیجان در پایان افزود: امیدواریم با برگزاری چنین برنامه‌هایی بتوان پررنگ‌تر در راستای شکوفایی و توسعه هنر در منطقه و حمایت هنرمندان بومی گام برداشت.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *