هندیجان ظرفیت تبدیل شدن به قطب گردشگری را دارد

خورنا: فرماندار هندیجان گفت: می‌توان هندیجان را به قطب گردشگری ممتاز مبدل کرد در صورتی که به آن توجه ویژه داشت.

بهروز فرج‌اللهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: هندیجان دارای ظرفیت‌های بالای اقتصادی و اجتماعی بوده و در این راستا باید بیش از پیش مورد حمایت مسئولان استانی قرار گیرد.

وی افزود: با توجه به نزدیک شدن به سال جدید و دید و بازدید دیرینه مردم اقصی نقاط مختلف کشورمان از شهرها و مناطق جذاب، این منطقه نیز آمادگی خود را برای ایام نوروز در دستور کار قرار داده است.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: این منطقه با دارا بودن بنادر تجاری سجافی و اسکله صیادی بحرکان همه ساله بازدید بسیاری از مهمانان قرار گرفته و در این زمینه به یکی قطب گردشگری قابل توجه مبدل شده است.

وی با بیان اینکه در راستای حمایت از توسعه و ارتقای این منطقه باید همه دستگاه‌‌ها و نهادهای اجرایی شهرستان همدیگر را یاری کنند، گفت: می‌توان هندیجان را به قطب گردشگری ممتاز مبدل کرد به لحاظ اینکه به آن توجه ویژه معطوف داشت.

فرج‌الهی ادامه داد: از دیگر جاذبه‌های دیدنی و گردشگری این منطقه می‌توان به روستای دهنو در ۱۵ کیلومتری این منطقه اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس با بسیج همه امکانات و برنامه‌های در دستور کار این شهرستان آمادگی کامل برای پذیرایی از مهمانان نوروزی را داشته و در این خصوص از هیچ تلاش و خدمتی فروگذار نخواهد بود.

فرماندار هندیجان اضافه کرد: تقویت بعد گردشگری و جاذبه‌های مناطق مطمئناً زمینه‌های اقتصاد را پررنگ‌تر کرده و به مراتب با تحقق این امر دیگر ابعاد اجتماعی نیز رشد چشمگیری به خود خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: امیدواریم امسال نیز چون سال‌های پیشین این منطقه شاهد سیل عظیم مهمانان نوروزی و به بار آوردن خیر و برکت برای این شهرستان باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *