مسیر های راهپیمایی روز قدس در اندیمشک اعلام شد

خورنا : رحیم هیکی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی اندیمشک در مصاحبه با خبرنگار ما گفت: با توجه به اهمیت این روز و انتفاضه مردم فلسطین و تهاجماتی که بر علیه غزه صورت گرفته است، انشالله مردم غیور و همیشه در صحنه اندیمشک با عزم جدی و با حضوری پرشور در سطح شهرستان و شهرهای تابعه در راهپیمایی روز قدس شرکت خواهند کرد.

وی در ادامه در رابطه با مسیر های راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان اندیمشک ، افزود: مسیرهای راهپیمایی در شهرستان اندیمشک مشخص شده است که مردم عزیز و همیشه در صحنه اندیمشک روز جمعه در ساعت های مشخص شده ، در این راهپیمایی شرکت خواهند کرد.

رحیم هیکی گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس در شهر اندیمشک از ساعت ۱۱ صبح و میدان امام، بلوار راه آهن به سمت مصلی نماز جمعه انجام خواهد شد.

وی در ادامه افزود: در بخش الوار،در حسینیه ساعت ۱۱ و نیم صبح از جلوی بخشداری تا مصلی نماز جمعه، در شهر بیدروبه هم ساعت ۱۰ صبح از ناحیه مقاومت بسیج تا مسجد صاحب الزمان(عج)، شهر چم گلک ساعت ۱۱ و نیم صبح از مسجد صاحب الزمان (عج) بلوار امام خمینی (ره) و در ادامه منتهی به مسجد صاحب الزمان (عج) و در شهر آزادی ساعت ۱۰ صبح روز جمعه از مسجد رسول اکرم (ص) تا میدان امام حسین (ع) برگزار خواهد شد.