زندانی بزرگ به نام غزه

بیانیه هیئت بیت الزهرا (س) اندیمشک در محکومیت کشتار مردم غزه و دعوت شرکت در روز قدس

خورنا : هیات بیت الزهرای اندیمشک ضمن محکومیت حمله های وحشیانه ی جدید رژیم اشغالگر قدس به اراضی اشغالی فلسطین و با دعوت آحاد مردم نسبت به مشارکت در راهپیمایی روز قدس اطلاعیه ای به شرح زیر صادر نمود:

اسراییل دشمن بشریت و دشمن اسلام است. ما همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود. مقاومت مردم فلسطین به رغم تمام فشارها ادامه خواهد یافت و رژیم صهیونیستی نمی‌تواند آن را برای همیشه متوقف کند.

مساله‌ی امروز جنایات رژیم صهیونیستی در غزه ‌برای ‌همه‌ی ‌ملت‌های ‌جهان دردناک و مصداق بارز نسل کشی، جرایم علیه بشریت و جرایم جنگی است.

مردمی که بجای سپر‌های موشکی آمریکایی، با زبان روزه و دستان خالی به استقبال موشک‌ها و بمب‌های صهیونیست‌ها می‌روند؛ چرا مدعیان حقوق بین الملل و اعضای شورای امنیت سازمان ملل متحد در مقابل کشتار بی رحمانه‌ی زنان و کودکان بی دفاع غزه تنها به صدور بیانیه اکتفا می‌کنند؟!

ما امروز ندای مظلومیت مردم غزه را که هنوز در نوار غزه با دست‌های خالی و ایمان‌شان به حق داشتن سرزمینی از آن خود مقاومت می‌کنند، فریاد می‌زنیم. روز قدس در ‌کشور ما یک‌ مساله‌‌ اساسی‌ و یک‌ فریضه الهی ‌است‌. روز مقابله‌ی مستضعفین با مستکبرین است.مشکل اصلی مردم فلسطین وجود دولت صهیونیستی است چراکه رژیم صهیونیستی هیچ بهره‌ای از جنایت‌های خود نخواهد برد.

دولتی اشغال‌گر با مهیب‌ترین سلاح‌ها حدود یک و نیم میلیون فلسطینی را نه تنها در زندانی بزرگ به‌نام غزه محصور کرده، بلکه اینک پس از سالها حصر، آنها را هدف خشونت مضاعف و نفرت انگیز خود قرار داده ‌است. آری سالیان درازی است که فلسطینیان ابراهیم وار، اسماعیل هایشان را قربانی آزادی خاک و مقاومت در برابر اشغالگری می‌کنند.

امروز بیداری اسلامی ملتهای مسلمان نسبت به فلسطین و مردم آن فراگیر است. ملت‌های بیدار شده و مسلمانان باید روز جهانی قدس را به عنوان یکی از اهداف اصلی خود گرامی داشته و این هدف مشترک را مبنای وحدت خود قرار دهند. اسراییل دشمن بشریت و دشمن اسلام است. ما همواره در کنار ملت فلسطین خواهیم بود.

مقاومت ‌مردم ‌فلسطین ‌به ‌رغم ‌تمام ‌فشارها ادامه‌ خواهد یافت ‌و رژیم ‌صهیونیستی ‌نمی‌تواند آن را برای‌ همیشه‌ متوقف ‌کند. بر همین اساس هییت بیت الزهرا (س) اندیمشک ضمن محکوم کردن کشتار مردم بی گناه فلسطین، از همه ملتهای واجد وجدان‌های آگاه و نیز ملت مومن و جوانان پر شور ایران اسلامی می‌خواهد به هر شکل ممکن و حضور در مراسم راهپیمایی روز قدس به این ستم آشکار اعتراض کرده و خواستار قطع فوری حملات نظامی و پایان محاصره غزه شوند.

باشد که این فریاد خشم آلودشان به گوش زورگویان صهیونیست برسد تا بفهمند که چنین رویکردهای خشونت‌طلبانه و تمامیت‌خواهانه ای ( در هر کجای جهان ) محکوم به انزواست و گریزی از تمکین به خواست‌های مشروع و دموکراتیک و انسانی، ندارد.