ما درس ميگيريم كه كدام سمت تاريخ باشيم

بیانیه ی مهدی قلی کیانی از اعضای شورای شورای شهر اندیمشک در محکومیت جنایات غزه

خورنا : مهدی قلی کیانی از اعضای شورای شهر اندیمشک و در واکنش به جنایات وحشاینه به مردم غزه بیانیه ای به شرح زیر صادر نمود :

هل من ناصر ینصرنی”
کدام سمت تاریخ ایستاده ایم ؟ در طول تاریخ از آغاز مالکیت بشر بر روی زمین همیشه دو نیروی “زندگی” و ” ضد زندگی” در تقابل با هم بوده اند، کاوه ها و فریدون ها در برابر ضحاکیان ، حسینی های همیشه زنده در برابر یزیدیان سرافکنده تاریخ.
در این میان پیامبران و بزرگان آمده اند تا اصلاح گر جامعه خویش باشند و پیروان راستینشان هنوز هم بر همان منوال سعی دارند جامعه را اصلاح کنند و زندگی بخش باشند ، اما در جای جای دنیا هنوز هم وجود دارند ابوسفیان هایی که به دنبال منسوخیات زمانه هستند، افراطیون بنیاد گرایی که در لباس های گوناگون اطرافمان را پر کرده اند ، داعشیانی که عمر عاص وار قرآن بر سر نیزه کرده اند و خون میریزند و از سوریه تا عراق جنایت میکنند، صهیونیسم هایی که کودکان بی دفاع و زنان و مردان بی گناه را زیر رگبار بمب و گلوله میگیرند.
ما کدام سمت تاریخ ایستاده ایم؟
آیا هنوز به دنبال نشانه ایم تا بفهمیم که حق هست و که نا حق؟ که به دنبال زندگی است و که ضد زندگی؟ که به دنبال خونخواهی است و که خون ریز؟ که اصلاح گر است و که به دنبال منسوخیات زمان؟
متاسفانه در طول تاریخ در بیشتر مواقع مثل هم اکنون ابزار زور و ثروت در اختیار عده ای بوده که ظالمان زمانه بوده اند، خبر ها را آنطور که خود میخواهند در اختیار افکار عمومی قرار میدهند و مظلوم نمایی میکنند همانند داستان حضرت علی و معاویه و آن قرآن به نیزه کردن عمرعاص.
اما و اما در نهایت سرفرازان تاریخ کسانی بوده اند که در راه حق و زندگی حتی جان خود را هم از دست داده اند و ما درس میگیریم که کدام سمت تاریخ باشیم و روز قدس تنها برای ما یک روز نمادین نباشد بلکه تمام روزهایمان روز قدس باشد و تمام سعی مان قرار گرفتن در لشکر حسینی زمان.

من هم به نوبه خودم اعلام انزجار میکنم از جنایات داعش در عراق و سوریه و همچنین رژیم اشغالگر صهیونیستی که جنایات گسترده اش در غزه این روزها قلبها می لرزاند، و در راهپیمایی روز قدس در ماه مهمانی خدا شرکت میکنم تا خاری در چشم جنایت کاران و دشمنان زندگی باشم.

“مهدی قلی کیانی.عضو شورای اسلامی شهر اندیمشک”