برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره در ماهشهر

خورنا: رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان ماهشهر بیان داشت: از مهمترین برنامه های این اداره برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالای بهاره میباشد که در اسفندماه سال جاری برگزاری خواهد شد.

شهرام عیسی زاده در گفت و گو با خبرنگار خورنا در خصوص وضعیت و چگونگی نمایشگاه بهاره گفت: این نمایشگاه دارای ۱۵۰ غرفه خواهد بود و کالاهای اساسی مورد نیاز شهروندان به ویژه پوشاک، کیف و کفش، آجیل و خشکبار، مواد گوشتی و غذایی، روغن، شکر، برنج، میوه و تره بار با قیمت مناسب در آن عرضه خواهد شد.

وی ادامه داد: در حال حاضر به مقدار نیاز شهروندان میوه های مختلف و مرغ منجمد با کیفیت بسیار خوب جهت کنترل قیمت ها ذخیره سازی شده است که از اوایل اسفند در این نمایشگاه ارائه خواهد شد و تا پایان سال در دسترس عموم قرار دارد.

عیسی زاده بیان داشت: در خصوص برگزاری فروش های فوق العاده و حراج اطلاع رسانی لازم توسط اتحادیه های صنفی صورت خواهد گرفت و واحد های صنفی که قرار است در این زمینه فعالیت نمایند با تخفیفی معادل ۱۵ درصد نسبت به ارائه و فروش اجناس اقدام خواهند کرد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان بندر ماهشهر از آغاز اجرای طرح تشدید بازرسی بعنوان یکی از مهمترین محورهای برنامه تنظیم بازار در سال جاری یاد کرد و بیان داشت: نظارت دقیق بر کالاهای موردن یاز شهروندان از هم اکنون شروع شده و تداوم خواهد داشت.

عیسی زاده ادامه داد: طی هماهنگی های به عمل آمده میان اداره صنعت-معدن و تجارت، تعزیزات حکومتی، مجمع امور صنفی، اتحادیه های تحت پوشش و نیروی انتظامی قیمت گذاری و عرضه کالاها به صورت ویژه مورد بازرسی و نظارت قرار می گیرد.

وی خاطر نشان کرد: بازرسان این اداره موجودی کلا را در تمامی انبارها و سردخانه ها در نقاط مختلف شهرستان رصد می نمایند تا از احتمال هرگونه احتکار جلوگیری کنند.

عیسی زاده از همه شهروندان درخواست کرد تعا در صورت مشاهده هرگونه تخلفات احتمالی گزارشات خود را در این زمین به تلفن ۱۲۴ ستاد خبری اداره صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

وی در پایان یاد آور شد: کلیه امکانات و نیروهای انسانی جهت کنترل قیمت ها در ایام پایانی سال بسیج خواهند شد.گ/چا

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *