حادثه در میدان بسیج اندیمشک

سقوط یک جوان به چاه در میدان ورودی اندیمشک

خورنا : حادثه ناگوار سقوط جوان به یک گودال حدودا ۱۵ متری در میدان بسیج اندیمشک، رخ داد.

ر محل احداث پل غیر هم سطح میدان بسیج اندیمشک یک جوان که بعنوان نگهبان مشغول به کار در محل بوده است، درون چاه تقریبا ۱۵ متری سقوط می کند.
پس از تماس با نیروهای آتش نشانی یک گروه به محل اعزام می شود و پس از تلاش فراوان فرد مذکور از چاه خارج می شود.
خادمی معاونت عملیات آتش نشانی اندیمشک در این خصوص به خبرنگار ما گفت: طی تماس تلفنی که با این مرکز گرفته شد، مبنی بر سقوط یک فرد در چاهی که در پروژه غیر همسطح میدان بسیج وجود دارد، سریعا تیمی به محل گزارش شده اعزام شد و با حضور به موقع و تلاش توانستند فردی که در چاه سقوط کرده بود نجات دهند.
به گفته حاضرین ایمنی نبودن این چاه ها یکی از دلایل اصلی سقوط فرد در چاه بوده است، فرد مذکور از چند ناحیه دچار آسیب دیدگی شده بود.
گفتنی است، پروژه تقاطع غیر هم سطح میدان بسیج اندیمشک در مهرماه سال ۱۳۹۱ با اعتباری بالغ بر ۱۲۰ میلیارد ریال از محل اعتبارات ملی در اندیمشک کلنگ زنی شد.
به گفته کارشناسان در زمان کلنگ زنی، مدت زمان ساخت و بهره‌برداری از این پروژه دو سال طول خواهد کشید و با ساخت این تقاطع سه طبقه مشکلات ترافیکی این منطقه از اندیمشک که محل تقاطع بزرگراه اندیمشک ـ دزفول و جاده کمربندی خرم آباد ـ اندیمشک ـ اهواز و همچنین تردد وسایل نقلیه جهت دسترسی‌های شهری است شود اما متاسفانه سرعت کند ساخت این پروژه که طبعت نقش بارزی در توسعه ی حمل و نقل کل استان می تواند داشته باشد با روند بسیاری کندی صورت میگیرد و با طرح ابتدایی پیش بینی شده فاصله بسیاری دارد و از جدول زمان بندی شده بسیار عقب است چرا که با گذشت نزدیک به دوسال حتی زیر گذر این پروژه که یکی از فازهای ساخت این میدان است افتتاح نشده و همین امر علی رغم وعده های متعدد مسئولین شهری و استانی سبب مشکلات و ترافیک در این نقطه ی مهم شهری و ارتباطی شده است و توجه مطلوب مسئولین را ه خود می طلبد تا به زودی شاهد افتتاح کامل تمام این پروژه در فاز های مختلف باشیم .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی واقعا باعث تاسفه و امیدوارم این جوان به زودی و با دعای مردم عزیز به کانون گرم خانواده اش برگردد.
  • قلاوند از کوی نیرو سلام . اولا” تقاطع ۳ طبقه به یک زیر گذر ساده تبدیل شده واز ۳ طبقه فعلا” که خبری نیست . ثانیا” ۲ سال وقت پروژه در حال اتمام است واز افتتاح پروژه هم خبری نیست . ثالثا” این پروژه تبدیل به یک معضل شده واز منافع آن برای مردم بازهم خبری تیست . رابعا” ناتوانی در اجرای حتی ناقص پروژه مشهود واز پیشرفت آن هم خبری نیست . و خبری نیست ………..