مدیرعامل نیروگاه کرخه اندیمشک: سد کرخه، دست آورد انقلاب اسلامی و نماد مهندسی کشور است

خورنا : مدیرعامل سد و نیروگاه کرخه گفت: اندیمشک یکی از پرپتانسیل ترین شهرهای آبی کشور است و مردم این شهر در دوران ساخت سدکرخه بیشترین همکاری را داشتند که این امر برای مردم اندیمشک و همکاران من در شرکت بهره برداری نمرۀ بسیار خوبی است.
به گزارش اری ترین؛ مهندس «فریدون صالحی فر» افزود: هنگامی که یک مسابقه فوتبال می تواند ارزش سهام چندین شرکت را جابجا کند قطعاً نماد و ارزش یک سازۀ بسیار حجیم مانند سد کرخه، ارزش مهندسی کشور را بالا می برد.

وی خاطر نشان کرد: سد کرخه از دو حیث، امانتی بسیار عزیز و گرانبها بر گردن صنعت آب و برق خوزستان است نخست اینکه یکی از سرمایه های ملی کشور ماست و دوم اینکه یکی از دست آوردهای بزرگ انقلاب اسلامی ایران است که مدیران ارشد نظام در سمینارهای بین المللی به ساخت چنین سدی افتخار کرده و می نازند.

مهندس صالحی فر در پایان تأکید کرد: من وظیفه دارم با تمام قوا و تمام نواقصی که وجود دارد این مجموعۀ عظیم را اداره کنم لذا تحلیل های خود را از شرایط، داشته ها، تهدیدها و فرصت های موجود مد نظر قرار خواهیم داد و قبل از انجام هرکار با فرماندار محترم که مدیر ارشد شهرستان است رایزنی خواهیم کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علی با سلام و خسته نباشید به مدیریت سد کرخه اقای صالحی فر٬امیدوارم که در این راه موفق باشند و از زحماتشون بابت زیباسازی جاده منتهی به سد که به تفریحگاهی برای مردم عزیز شهرستان اندیمشک منجر شده کمال تشکر را دارم.. انشالله در این راه موفق باشید..و ما مردم هم دعا گوی شما هستیم تا در این راه سربلند باشید..