حجت‌الاسلام سعدی: امروز ایران زیر تیغ فرهنگ بیگانه قرار دارد

خورنا: مسوول گروه پژوهشی جغرافیا و فرهنگ جهان اسلام گفت: امروز ایران اسلامی زیر تیغ فرهنگ بیگانه و ضد حسینی غرب قرار گرفته است.

به گزارش خبرنگار خورنا، حجت‌الاسلام ابراهیم سعدی پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان ماهشهری اظهار داشت: در یک دورانی در کشور عده‌ای معتقد بودند که برای پیشرفت کشور باید سراغ شخصیت‌های فیلسوف تجربه‌گرایی همچون جان‌لاک رفت.

وی تصریح کرد: فیسوف‌هایی همچون جان‌لاک معتقد بودند که انسان داری چند رابطه شامل ارتباط با متافیزیک، ارتباط با انسان‌ها و ارتباط با طبیعت است.

عضو هیات علمی دانشگاه علوم اسلامی رضوی بیان داشت: این فیلسوف تجربه‌گرا معتقد بود که ارتباط با متافیزیک هیچ ارتباطی با حوزه رابطه انسانی ندارد که یکی از نتایج این نظریه باطل جدایی دین از سیاست بود.

سعدی خاطرنشان کرد: اگر در کشور شاهد بی‌بند و باری بودیم و هستیم به دلیل اعتقادات این عده افراد بود که هیچ اعتقادی به مکتب علی (ع) نداشتند و به دنبال نظریه‌پردازانی همچون جان‌لاک بودند.

وی با اشاره به تحریم‌های اعمال شده از سوی امریکا و غرب علیه ایران اسلامی، گفت: امروز تمام ارتباطات ما را محدود کرده‌اند تا مانع از پیشرفت‌های علمی کشور شوند.

مدیر کارگروه جوان دفتر تبلیغات اسلامی استان خراسان رضوی یادآور شد: آمریکا با در اختیار داشتن رسانه‌ها و سینمای جهان در حال مدیریت فرهنگی جهان است.

سعدی اظهار داشت: اگر امروز ذائقه موسیقیایی، لباس پوشیدن و حتی ذائقه غذایی مردم تغییر یافته به صورت مدیریت شده بوده و توطئه و برنامه‌های فرهنگی آمریکا پشت سر آن بوده است.

وی با بیان اینکه خطری که امروز ایران اسلامی را تهدید می‌کند خطر فرهنگی است، گفت: امروز زیر تیغ فرهنگ بیگانه و مخالف با فرهنگ حسین (ع) قرار داریم و روز به روز آسیب‌های اجتماعی بیشتر می‌شوند.

معاون پژوهشی مرکز مطالعات استراتژیک مرکز پژوهش‌های استان خراسان رضوی بیان داشت: کسانی که سراغ جان‌لاک و سکولاریسم رفته‌اند و برای این کشور برنامه دارند بدانند که سکوت امروز ما به دستور مقام معظم رهبری بوده است.

سعدی در پایان تاکید کرد: اگر مقام عظمای ولایت رخصت دهند این سکوت را خواهیم شکست و تودهنی محکمی به این افراد خواهیم زد و آنها را سر جای خود خواهیم نشاند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *