بندر تجاری شادگان آماده بهره‌برداری است

خورنا: مدیر کل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: هفتمین بندر تجاری خوزستان که از مصوبات سفرهای استانی هیئت دولت به شمار می‌آید، با هزینه‌ای بالغ بر ۱۱۰ میلیارد ریال طی ایام الله دهه فجر به بهره برداری می‌رسد.

ابراهیم ایدنی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بندر امام با تبریک سی و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی اظهار کرد: احداث بندر تجاری شادگان در زمینی به مساحت سه هکتار شامل اسکله از نوع شمع و عرشه بتنی به طول ۱۰۳ متر و عرض ۱۲ متر، برخورداری از دو پل دسترسی به طول ۲۴ متر و عرض ۱۴ متر و ۱۷۳ شمع پیش ساخته بتنی به طول ۲۷ متر و قطر ۵۰ سانتی متر، حفاظت ساحلی سنگی را از مشخصات و ویژگی‌های بندر شادگان است.

وی خاطرنشان کرد: احداث ساختمان‌های اداری به مساحت ۳۳۰ متر مربع  و انبار مسقف به مساحت یک‌هزار و ۲۰۰ متر را از دیگر بخش‌های این بندر تجاری است.

مدیر کل بنادر و دریانوردی استان خوزستان بهره برداری از پروژه احداث معابر و شبکه‌های زهکشی با اعتباری معادل ۴۴۴ میلیارد ریال و ساختمان و تجهیزات مخابراتی اراضی پشتیبانی در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) با هزینه‌ای معادل ۲۷ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های عمرانی برشمرد که در راستای سیاست خصوصی سازی و جلب رضایت مشتری به منظور ترغیب سرمایه گذاران بخش خصوصی  در ایام الله دهه فجر سال جاری آماده بهره برداری خواهد بود.

وی همچنین بهره برداری از پروژه‌های بازسازی معماری داخلی آمفی تأتر و لابی ساختمان اداری با هزینه‌ای معادل ۵/۳ میلیارد ریال و تهیه و نصب المان‌های ترافیکی بندر امام خمینی (ره) با اعتباری معادل ۲۰ میلیارد ریال از دیگر عناوین پروژه‌های آماده افتتاح برشمرد که در راستای طرح تکریم ارباب رجوع  و طرح جامع ترافیک مجتمع بندری امام خمینی (ره) به بهره برداری می‌رسد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • hadi ممنونم از همککاری شما
  • sara ازشنیدن این خبر خیلی خوشحالم که درشهر شادگان بندر افتتحاح شد