چهار باند سرقت در اندیمشک کشف و متلاشی شد

خورنا : فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تلاش ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی، چهار باند سرقت در این شهرستان کشف و متلاشی شد.

سرهنگ اکبر کروندی افزود: در عملیات‌های جداگانه در ماه جاری، چهار باند سرقت که اقدام به کیف‌قاپی و سرقت از منازل شهروندان می‌کردند کشف و متلاشی و در مجموع ۱۹ سارق نیز دستگیر شدند.

وی اضافه کرد: به دنبال دریافت گزارش هایی در زمینۀ وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان، تیمی متشکل از کارآگاهان ادارۀ مبارزه با سرقت پلیس آگاهی، پیگیری این پرونده را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تحقیقات کارآگاهان و شناسایی و رهگیری ردپای افراد مظنون، سرانجام ۵ نفر از سارقان که در قالب یک باند فعالیت می کردند دستگیر شدند که این افراد در بازجویی‌ها به ۱۰ فقره سرقت از منازل شهروندان با همکاری یکدیگر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

سرهنگ کروندی افزود: همچنین در این مدت و در پی شکایات شهروندان از انجام کیف‌قاپی در سطح شهرستان با انجام شگردهای پلیسی یک باند ۳ نفرۀ دیگر از سارقان به همراه اموال سرقتی کشف و دستگیر شدند که در بازجویی‌ها به ۱۹ فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند.

فرمانده پلیس اندیمشک همچنین از کشف و انهدام یک باند سرقت به عنف در شهرستان نیز خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام یک رشته عملیات اطلاعاتی و پلیسی، ۶ نفر از اعضای یک باند را که اقدام به سرقت مسلحانه از منازل شهروندان می‌کردند دستگیر کردند که پس از بازجویی های فنی، سارقان به سه فقره سرقت اعتراف کرده و اموال سرقتی نیز از آنان کشف گردید.

سرهنگ کروندی در پایان، ضمن هشدار به قانون‌گریزان و هنجارشکنان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در برابر گروه اندکی که تلاش دارند امنیت و آسایش و آرامششهروندان را به مخاطره بیاندازند خواهد ایستاد