اظهار بی اطلاعی مسئولان !

حادثه قطار مشهد – شوشتر؛ از تکذیب تا تایید

خورنا : در حالی‌که برخی رسانه‌ها و خبرگزاری‌ها از برخورد قطار مسافری مشهد – شوشتر با قطار باری خبر داده‌اند مسئولان مربوطه از این مسئله اظهار بی‌اطلاعی می‌کنند.

حیدر نجفی‌فر فرماندار شوشتر، ضمن ابراز بی‌اطلاعی از حادثه برخورد قطار مسافری مشهد – شوشتر با قطار باری اظهار کرد: اگر حادثه‌ای رخ داده باشد در محدوده شهرستان شوشتر نبوده است.

حادثه ریلی ۷ مصدوم برجای گذاشت

در همین حال علی قلاوند مدیر جمعیت هلال احمر اندیمشک ابراز کرد: بریدن ترمز قطار باری سبب بروز حادثه شده است.

وی افزود: این حادثه ۷ مجروح داشته که ۵ نفر سرپایی در راه‌آهن مداوا شده و ۲ نفر دیگر به بیمارستان اندیمشک منتقل شدند؛ البته همه مجروحان به صورت سرپایی مداوا و مرخص شدند.

مدیر جمعیت هلال احمر اندیمشک با اشاره به بروز چند حادثه در مسیر راه آهن اندیمشک به لرستان تاکید کرد: این بار اول نیست که چنین حادثه‌ای به وجود می‌آید از همین رو از مسئولان می‌خواهیم که برای این مسیر چاره ای بیندیشند.

اظهار بی‌اطلاعی راه‌آهن خراسان‌رضوی از حادثه قطار مشهد – شوشتر

محمد رضا جلالی مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی نیز اظهار کرد: راه‌آهن خراسان رضوی هیچ اطلاعی در ‌زمینه تصادف قطار مشهد – شوشتر ندارد و به نظر می‌رسد که این خبر صحت نداشته باشد.

وی با اشاره به اینکه راه آهن هر مجموعه‌ای نسبت به استان‌های همجوار خود اطلاعات چندانی ندارد تصریح کرد: اگر این حادثه اتفاق افتاده بود حتما ما در جریان آن قرار می‌گرفتیم اما باز هم این خبر را تکذیب نمی‌کنم.

مدیر روابط عمومی راه آهن خراسان رضوی گفت: با توجه به اینکه امروز پنجشنبه مجموعه‌های روابط عمومی تهران تعطیل هستند نمی‌توانیم اطلاعات جزئی را در این زمینه کسب کنیم.