رییس اداره کار اندیمشک معرفی شد

خورنا : ایین معارفه رییس جدید اداره کار شهرستان اندیمشک با حضور معاون مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی خوزستان برگزار شد.

فرماندار اندیمشک در این جلسه گفت:شهرستان اندیمشک در دوران دفاع مقدس و انقلاب دین خود را به نظام و اسلام ادا کرده است و شایسته است در بحث اشتغال برای جوانان این شهر تلاش مضاعف داشته باشیم.

حمید رضا گودرزی افزود:اداره کار از ادارات مهم شهرستان است و رییس جدید باید وقت و تلاش خود را صرف خدمت به مردم نماید.

در این جلسه با تقدیر از تلاش های شهرام شیرین جانی سرپرست این اداره، عباس شکیبا به عنوان رییس جدید معرفی شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • گلالی از قلا بالا سریع این هم باید یکسال کارش را انجام بدهد تا نوبت به نفر بعدی برسد !!!!!!! چون در اندیمشک افراد زیادی قول برای مسئولیت گرفته اند و در نوبت قرار دارند !!!!!!!!
  • خوشتیپ قراربودادارات دانشگاه ازادومیراث فرهنگی کچایشان رابه آقایان باقری یاناصرپورومرادگنجوی زاده بدهندولی ظاهرا درچندروزبه معارفه آقای گنجوی زاده برای میراث فرهنگی ایشان به علت حقوف کم این اداره منصرف شدند،واقعابایداینجوری بشه که مدیری بعدازچهاروپنچ ماه که کارهایش انجام میشوندراحت منصرف میشودمتاسفانه میراث فرهنگی بعدازمدیریت مدیرنمونه اقای محسنی دراوایل شروع به کاراین اداره هیچ وقت مدیری به خودندیده که بتواندپیشبردی داشته باشدوتمامی طرههای مهم این اداره رادودستی به علت اینکه مدیران آن حتی نمیتواندبادفتردارخودهم رابطه کاری دوستانه داشته واختلافات زیادی که باپرسنل ایجادکرده باعث بروزخیلی مشکلات شده است به شهرداری واموزش وپرورش دادند،درجلسه مهمی اقای دارایی به صراحت اعلام نمودندکه اداره میراث فرهنگی نمیتواندکه منطقه تفریحی رااداره نمایندالبته آقای ایزدمهردرچندساله گذشته به علت ضعف کاری ایشان درصورتی که گرایش ان باآقای حسنوندبودمسولین قبلی این اداره مسولیت ندلدندخداکندآقای دارایی سریعا فکری به حال این اداره بکند،به خدااگه چندسال هم مدیربماندنه بودجه میگیردنه طرحی افتتاح میشودنه اثری ثبت میکندآخه پول برای بنزین اداره هم نیست که کارشناسی روبرای ثبت اثرچابجاکندالبته برای جابجایی سرویس بچه اش وکارهای شخصی ایشان بنزین است ،آخه کسی که میگه کسی فامیلی طایفه ای رانگوییدوانتخاب به عنوان مدیرباعث علامت تعجب که هنوزهمونطورعلامت تعحب تغییرنکرده برای بستگان مونده است
  • صمدی از اندیمشک خدا خیرتون بده کاری ، شغلی وجود داره که آقای شکیبا برا جوانان ایجاد بکنه ؟؟؟؟؟ آقای شکیبا هم یکسال همینطوری می گذروندش و سابقه ای برا خودش درست میکنه !!!!!!!! این اداره یک آدم قهار با پشتکار و باتجربه ای را می خواهد . خیلی وقت رو تلف نکنییم آقای شکیبا نفربعد در نوبت ریاست این اداره ایستاده و خواهشن معطل نکنید!!!!!!
  • پاپی پور از اندیمشک آقای گنجوی زاده فعلا" قبول می کرد به آقای نماینده می گفتیم حقوقش را زیادکنه !!! این که کاری نداشت !!!!! خداخیرش بده همه چیز که حقوق نیست یه چیزهای دیگری هم داره !!!! نه ایشون تو تمام عمرش مسئولیت نداشته نمی دونه !!!!! حالا حقوق رییس اداره کار زیاده نه !!! چیزهای دیگه ای داره !!!!!!!
  • ایزدپور واقعادادارایی خواسته آقای گنجوی زاده روبذاره ریس میراث ،اگه صحت داشته باشدانصافا ازانتخابهای شایسته وبه حق بوده هم خانواده خوب وصاحب نفوذ وچهره خوش اخلاق دربین طایفه خودوعموم میباشدومیتونسته باروابطونفوذخوبی که دراستان داشت خیلی امتیازها برای میراث اندیمشک بگیرد ،والبته اقای شکیبا هم نسبت به مدیران قبلی دارایی قویتراست ،امیدوارم که افرادی اقای دارایی بیاوردکه لااقل چندنفرروی این اشخاص شتاخت داشته باشدمشکلی که باعرض پوزش وعذرخواهی درادارات همچون محیطزیست ،ارشاد،منابع طبیعی ،بخشدارمرکزی ومیراث فرهنگی نیازبه تغییرات دارنند
  • احمدوند آقای ایزپور تعریف و تمجیدهایت از آقایان تا طبقه 12 بالارفت !!!!!! مردم اندیمشک این افراد و توانمندی و حوزه ی تاثیرگزاریشان را خوب می شناسند !!!!!!! خیلی بیش از حد تعریف دادی !!!!!! اگه اینطوره چرا کاندیدا نمیشن برای مسئولیت های بالاتر !!!!!! محیط زیست و منابع طبیعی و ارشاد و بخشدارمرکزی و میراث فرهنگی که همه ظرف یکسال و نیم گذشته عوض شده اند دوبارهم عوض بشن؟ !!!!!!!! مشاورین اینچنینی این بلا را به سر این شهر آوردند !!!
  • ناشناس باتشکرازمدیریت محترم سایت که سعی کرده بادرایت مشکلات شهرمان رابه گوش برساندازانتصاباتی که دلیل آن تغییرمدیران اقای حسنوندباعجله وگذاشتن افرادی که سابقه مدیریتی نداشتن وباعث شدکه طی این دوسال درچندین ادارات حتی یک ریال اعتبارگرفته نشدکه نشد،وقتی مدیرشدندخیال کردندده سال میخوادمدیربمونه ،میادقراردادباکسی میببنندکه درزندگیش حتی یک کارگرساده هم زیرنظرش نبوده ومتاسفانه این مدیراختیارقرادادبستن طرهی به مهمی بازارچه سنتی رانداشته وفقط بایستی اداره کل این قرادادروببندندولی خدامیداندچه برنامه ای بوده است ولی خوشبختانه شورای محترم متوجه این تخلف عظیم شدوجلوی این کارروگرفته وصداش درشهرپیچیده شده ،گرفتن مبالغ سه تاچهارمیلیون تومان ازافرادی که به خیال خودشون صاحب مغازه میشن به تعدادهشتادنفر،حالا ریس این اداره مونده چطوراین قرادادرولغوکنه تااین قضیه تمام بشه ،صبهااین اقاباخانواده اش به اداره میراث میره هرچی مسول است شستشومیده وقولهای پوچ ازمدیربه اصطلاج کاربلد میشنود،اقای مدیربگوچنداثرثبت کردی ،مجوزچه طرحی روگرفتی وانجام دادی طرههای گذشته رو،ساختمانی برای اداره ساختی ،انحمن میراث چی شدلااقل اجازه بده اقای داوودساکی مدیرانجمن خودش تصمیم بگیرد،اگه نمیدونی بعدازنیامدن اقای گنجوی باسابقه مدیریتی موفق دردادگاه اقای دارایی امینی نیا رومعرفی کرده .من عضوانجمن این اداره دلم به حال این همه اثرمهم میسوزد که بی صاحب موندن.بای بای
  • گل آقای اندیمشک با کمال تأسف باید بگم میراث فرهنگی اندیمشک کم کم داره نابود میشه ، آقای دارایی متأسفانه ضربه ای غیر قابل جبران به اندیمشک وارد کرد و با معرفی آقای کوروش ایزدمهر برای ریاست این اداره. اولا که این آقا آدم نو کیسه و تازه به دوران رسیده است و نیروی قراردادی بوده که سال ۸۴ توسط آقای حسنوند برا کار معرفی شده ،دوما به هیچ عنوان ارتباط اجتماعی حتی با بچه های اداره خودش نداره و تا جایی که شنیدم هیچ کدوم قبولش ندارن و در سطح شهر هم تا جایی که تحقیق کردیم یک رفیق صمیمی نداره ،و فقط عقده صندلی اداری و ماشین اداره رو داشت که با رایزنیای برادر سردار یحیی بهش رسیده و نزدیک به دوسال که رییس این اداره است میگن حتی یک خودکار هم به این اداره اضافه نکرده و حتی وسایل ورزشی و گرانقیمت رو هم به آموزش پرورش و ایزد پوذ بخشیده بود که اگه اشتباه نکنم بچه های اداره پس گرفتن،کارش شده فقط مخفی کاری و زد وبند با پیمانکار ان و پر کردن کیسه خود و سو استفاده از میز و موقعیت ،امیدوارم هرچه سریعتر میراث اندیمشک با آمدن مدیری توانا و دستپاک و با اصالت اصلاح شود . خدا بزرگ است