ما دلیلی برای معرفی شورای غیر مفید نمی بینیم

واکنش امام جمعه اندیمشک به عزل شهردار: این چه رسمی است در شهر ما؟

خورنا: حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک به عزل شهردار این شهر واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار خورنا از اندیمشک، حجت الاسلام نعمت الله خدامی امام جمعه اندیمشک در خطبه های این هفته نماز جمعه اندیمشک و در واکنش به حواشی عزل شهردار اندیمشک در جلسه ی هفته قبل شورای شهر اندیمشک گفت: یک توصیه ای می کنم به اعضای محترم شورای شهرستان، مسئولان محترم ضمن اینکه این روز را گرامی میداریم، آقایان سعی بفرمایند، تکالیف شرعی خودشان را فراموش نکنند، ما دلیلی برای معرفی شورای غیر مفید نمی بینیم.

با اشاره به روز شهرداری ها و دهیاری ها گفت: یک توصیه ای می کنم به اعضای محترم شورای شهرستان، مسئولان محترم ضمن اینکه این روز را گرامی میداریم، آقایان سعی بفرمایند، تکالیف شرعی خودشان را فراموش نکنند، ما دلیلی برای معرفی شورای غیر مفید نمی بینیم، شورا تمام وظایف خودش را باید تجمیع کند، مردم مسئولان کمک کنند بهترین و توانمند ترین افراد را برای اداره امور خدماتی شهر یعنی شهرداری انتخاب کنند، زمانی هم اگر احیاناَ تشخیص دادند مصداق بهتری برای آن هست، با نهایت احترام و کرامت افراد حفظ شود و نیرویی جابجا شود.

امام جمعه اندیمشک افزود: این چه رسمی است در شهر ما، متاسفانه برخی به آن دامن می زنند، اگر کسی بریک صندلی نشسته و بعد تشخیص داده شد که مناسب نیست و خواستند تغییر دهند، آبرویش را می برند، یک کسی آمده تا امروز خدماتی ارائه داده است، تشخیص داده شده و قانونا می خواهند آن را تعویض کنند، اشکال ندارد، قانون خدا، قانون جاری نظام جمهوری اسلامی ایران بر این نیست که افراد خُرد بشوند، با احترام بیاورید و با احترام تودیعشان کنید، له کردن افراد به نفع کیست؟!

وی ادامه داد: اعمال نال مناسب برمی گردد به خود ما و آثار منفی آن به خودمان بر خواهد گشت، آبروی افراد را هم در نظر بگیرد، کسی که یک قدم برای مردم، خدای متعال و نظام جمهوری اسلامی برداشت احترامش واجب است، چرا باید با هیاهو یک نفر را از شهر بیرون کنیم ، این تقوا نیست، روزه می گیریم که تقوا داشته باشیم.

حجت الاسلام خدامی افزود:دانشگاه ها باید مراکزی علمی ، فرهنگی و تاثیر گذار بوده و به دور از حاشیه به رشد و تعالی جامعه کمک نمایند.

وی در ادامه کمک به فقرا و نیازمندان، اطعام و سرکشی به ایتام را از مهمترین فضیلت های ماه رمضان برشمرد و نماز گزاران را به بهره گیری هر چه بیشتر از این ماه مبارک توصیه کرد.

امام جمعه اندیمشک همچنین با گرامیداشت روز قلم افزود: صاحبان قلم باید با پاسداری از ارزش های اسلامی و انقلابی ، صداقت، انصاف و تقوا را رعایت کرده و به ترویج ارزش های اسلامی و انسانی کمک کنند.

حجت الاسلام خدامی در ادامه به اهمیت مصرف بهینه آب و برق و جلوگیری از اسراف تاکید کرد و گفت:ترویج فرهنگ استفاده صحیح از آب و برق در جامعه کمک ارزشمندی به پیشرفت کشور است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اکبری از اندیمشک خدا را شکر . بالاخره بعداز2 سال این همه عزل و بی احترامی به مسئولین و له کردن بهترین نیروهای شهرستان کسی دفاعی کرد البته نمی دانم برای چه مصلحتی !!!!!!