مدیر عامل سد دز اندیمشک برکنار شد

خورنا : طی مراسمی “سعید رئوفی نسب” به عنوان مدیرعامل جدید سد و نیروگاه دز معرفی شد.

در مراسمی که عصر چهارشنبه در سالن اجتماعات سد دز برگزار شد، با قدردانی از خدمات و تلاش‌های حسین صحرایی مدیر سابق سد و نیروگاه دز “سعید رئوفی نسب” به عنوان مدیرعامل جدید سد و نیروگاه دز معرفی شد.

بهمن افشار معاون سد، سازمان آب و برق خوزستان ضمن تقدیر از صحرایی مدیر عامل سابق سد دز گفت: سیاست سازمان آب و برق خوزستان بر این است که چون سال های گذشته مدیریت سدها را به صورت دوره ای تغییر دهد تا از توانایی مدیران خود در دیگر سدها استفاده نماید.

به گزارش روابط شرکت تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز آئین تودیع آقای مهندس حسین صحرائی و معارفه آقای مهندس سعید رئوفی نسبت مورخ ۱۱/۴/۹۳ با حضور معاونت محترم بهره برداری سد و نیروگاه و مدیریت محترم بازرسی و حسابرسی مجامع سازمان آب و برق خوزستان و دیگر مسئولین سد و نیروگاه دز و همچنین فرماندار محترم شهرستان اندیمشک حضور داشتند.
در این مراسم از زحمات مهندس صحرائی در دوران ۵ ساله مدیریت ایشان با اعطاء لوح و هدایایی تقدیر و تشکر بعمل آمد و سکان مدیریت مجموعه سد و نیروگاه دز به آقای مهندس رئوفی نسب واگذار گردید.
در این مراسم مهندس صحرائی مدیرعامل پیشین سد و نیروگاه دز طی سخنانی گفت: سد و نیروگاه دز با بیش از نیم قرن سابقه تولید انرژی دری گرانبها و دانشگاه عظیمی در صنعت آب و برق کشور است که عظمت خود را مدیون زحمات و تلاش و همدلی پرسنل خدوم خود می باشد .
مهندس سعید رئوفی نسب نیز در پایان این مراسم با قدردانی از زحمات مهندس صحرائی ، اظهار امیدواری کرد با اتکا بر تجربیات گذشته و پشتیبانی و همراهی بی نظیر کارکنان این مجموعه ، همچنان در عرصه تولید انرژی برقابی به افتخارات بیشتری نائل آید.
شایان ذکر است مدیرعامل جدید ، پیشتر به عنوان مدیرعامل شرکتهای تولید و بهره برداری سد و نیروگاه دز و مسجد سلیمان انجام وظیفه نموده و کارنامه درخشانی در صنعت آب و برق کشور دارد.

سد و نیروگاه دز اندیمشک با ظرفیت تولید ۵۲۰ مگاوات برق جزو نخستین نیروگاه‌های برق آبی کشور است .

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس باسلام دست آقای دارایی دردنکندبازگشت دزفولی به اندیمشک مبارکه
  • مبارز درود بر مهندس صحرائی عزیز و آزاده