نمایشگاه کتاب در دزفول برپا شد

خورنا: نمایشگاه کتاب همزمان با ماه مبارک رمضان در شهرستان دزفول برپا شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان و به همت اداره کتابخانه‌های عمومی نمایشگاه کتاب با موضوعیت قرآن در کتابخانه عمومی بوعلی سینا واقع در شهر میانرود افتتاح شد.

فروزان مهرانپور گفت: در این نمایشگاه یکهزار جلد کتاب در موضوعات مختلف موضوعات قرآنی، تفسیر و روانشناسی، علمی، عمومی، مذهبی و… به ویژه علوم قرآن و حدیث با تخفیف ۳۰ درصد به علاقه‌مندان ارائه می‌گردد.

وی ادامه داد: برپایی نمایشگاه کتاب در مناسبت‌های مختلف به‌ویژه در شهرستان‌ها در تسهیل دسترسی علاقمندان به کتاب‌های مفید و ارزشمند و ایجاد بسترهای لازم برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بسیار موثر است و زمینه ساز حضور اقشار مختلف علاقه‌مند به مطالعه در کتابخانه‌های عمومی خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول افزود: در این راستا ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن فرصت مناسبی برای مطالعه، رشد فردی و ارتقا آگاهی‌های دینی می باشد که عموم مردم کشورمان در این ماه که ماه خودسازی معنوی است مطالعه را در اولویت فعالیت‌های خود قرار خواهند داد.

وی بیان کرد: این نمایشگاه با حضور مسئولان شهرستان، عموم مردم و حضور ویژه کودکان میانرودی آغاز به کار کرد و در این نمایشگاه کتب قرآن، دعا، کتب کودک و نوجوان و نرم افزارهای مرتبط با ۳۰ درصد تخفیف معرفی و برای فروش ارائه شد.

مهرانپور گفت: از ویژگی‌های برجسته این نمایشگاه پخش کلیپ‌های تصویری سخنرانی مقام معظم رهبری در حوزه کتاب و مطالعه در محل نمایشگاه بوده است که بسیار مورد توجه مراجعه کنندگان قرار گرفت.

وی همچنین با توجه به حضور عموم مردم شهرستان در این نمایشگاه عنوان کرد: با توجه به ایام با برکت ماه مبارک رمضان در این نمایشگاه یک غرفه به نام غرفه پاسخ به سئوالات شرعی برقرار شده که به سئوالات و شکیات عموم مردم پاسخ داده خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی دزفول در پایان اضافه کرد: همچنین در حاشیه نمایشگاه، کارگاه آموزش نقاشی در طبقه همکف کتابخانه عمومی بوعلی سینا شهرستان دزفول با مربیگری خانم افراوی برگزار شد که هنرآموزان با استعداد میانرود توانسته بودند در سنین مختلف و حتی کودکان پیش از دبستان تابلوهای چهره‌ها و صحنه‌های زیبایی را طراحی کنند و علاوه برآموزش، آثار خود را در آن محل به نمایش گذاشتند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *