افشاگری های مربی فصل قبل تیم فوتبال نفت امیدیه

خورنا: سابق پرسپولیس که فصل قبل سرمربی نفت امیدیه در لیگ دسته دوم بود و با این تیم یقه بزرگان لیگ برتر را در جام حذفی گرفت اعتقاد دارد برای سرمربی شدن در یک تیم باید لابی داشته باشی و کسب موفقیت کافی نیست.

به گزارش امید نیوز به نقل از ورزش سه ، جهانبخش جعفری می گوید: فصل قبل بهترین نتایج ممکن را با نفت امیدیه چه در جام حذفی و چه در لیگ گرفتیم اما برخی از مسئولین امیدیه و تیم نفت دوست نداشتند تیم شهرشان به لیگ دسته اول صعود کند.

جعفری در ادامه می گوید: متاسفانه کسب نتایج خوب در فوتبال ایران برای موفقیت کافی نیست و خیلی از انتصاب ها در لیگ برتر و لیگ دسته اول با لابی صورت می گیرد و می بینیم که مربیان شایسته معمولاً بیرون می مانند.

سرمربی سابق البدر بندر کنگ که با این تیم به لیگ یک صعود کرده بود در پایان می گوید: امیدوارم شرایطی صورت بگیرد که فوتبال ایران به سمت رشد و موفقیت حرکت کند و من اعتقاد دارم اگرچه نتایج ایران در جام جهانی خیلی خوب و دور از انتظار بود اما بازهم باید یک زیرسازی خوب در فوتبال ایران صورت بگیرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • ناشناس با سلام نمیدونم پیامم تا چه حد در تصمیم گیری مسئولین شهرستان امیدیه تاثیر میگذارد ولی به این نکته اعتقاد دارم که انسان باید حرفش را بزند متاسفانه در این شهرستان با توجه به وسعت کم آن شاهد لابی های مختلف در برخی از بخشها هستیم که بسیار آزاردهنده است یک سری از افراد با نفوذ در برخی از دستگاهها برای خود امتیازاتی میگیرند مثلا در بحث ساخت و سازها و گرفتن مجوز یا اخذ مجوز برای تاسیس برخی از موسسات به عنوان مثال علیرغم عدم جوابدهی یک مرکز پلیس+10 و ازدحام زیاد کسی قادر به اخذ مجوز جهت تاسیس مورد مشابه دیگر ندارد و این مجوز در انحصار صاحب این مرکز میباشد .در زمینه خدمات شهری و مخابرات و... نیز وضع به همین صورت به جز شهرک مطهری بقیه قسمتها از حداقل خدمات برخوردارند مثلا در صورت قطع خط تلفن در این قسمتها (بجز شهرک مطهری)امکان وصل مجدد وجود ندارد و فقط باید هر ماه آبونمان آن خط را پرداخت کنید.....