خورنا پیش قدم میشود؛

لزوم تشکیل شورای هماهنگی رسانه های اصلاح طلب خوزستان/ علی چاروسائی

خورنا_مدیر مسئول: از حدود یک سال پیش و با روی کار آمدن دولت دکتر روحانی، فضا برای فعالیت رسانه های اصلاح طلب در سطوح ملی و محلی باز شده و هر از گاهی شاهد آغاز به کار یک رسانه نو با گرایش اصلاح طلبانه یا نزدیک به اصلاحات هستیم اما عدم هماهنگی این رسانه ها، موجب عدم موفقیت گروهی رسانه های اصلاح طلب شده است.

استان خوزستان نیز از این قافله عقب نمانده و رشد رسانه های اصلاح طلب، بخصوص رسانه های آنلاین چشمگیر، قابل توجه و مورد تحسین بوده است. در خوزستان رسانه های برخط اصلاح طلبانه یا نزدیک به اصلاحات در سطح استان و شهرستان به خوبی در حال رشد هستند اما عدم هماهنگی و همکاری این رسانه ها و همچنین کم تجربه بودن برخی از مدیران فعال و پرتلاش این پایگاه های خبری موجب شده تا اصلاح طلبان در بخش رسانه ای کمتر به توفیق دست یابند.

همکاری رسانه های همسو در همه جای جهان و در تمامی جوامع مورد استقبال بوده و موجب دست یافتن به نتایج خوبی شده است. از جمله آثار مثبت این همکاری در استان میتوان به تشکیل یک انجمن صنفی با اعضای همسو و همفکر برای پیگیری خواستهای بحق اصحاب رسانه، آشنایی مدیران و اصحاب رسانه های همسو با یکدیگر و استفاده از تجربیات یکدیگر برای بهبود وضعیت رسانه های خود، توان اجرایی بالا برای مقابله با بمبهای خبری علیه اصلاح طلبان در استان، توان اجرایی بالا جهت ایجاد بمبهای خبری برای جلب توجه مردم و مسئولان استان به یک موضوع یا معضل خاص استانی، پایین آوردن هزینه برای فعالیت های رسانه ای و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

تبادل بنرهای تبلیغاتی، جمع آوری کمکهای مالی برای توسعه حوزه خبری و هزینه آن در بخشهای آموزش و برگزاری همایش های منظم و مداوم و در نهایت توسعه همه جانبه رسانه های اصلاح طلب و نزدیک به اصلاحات در استان از جمله حسن های تشکیل این شورای هماهنگی میباشد.

در پایان پایگاه خبری خورنا آمادگی خود را جهت میزبانی و برگزاری اولین شورای هماهنگی اصحاب رسانه های اصلاح طلب استان خوزستان پس از پایان ماه مبارک رمضان اعلام و اطلاع رسانی های دقیق تر در این خصوص از طریق همین پایگاه خبری و دیگر پایگاه های خبری استان به زودی منتشر میشود.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • جمال علی اقا سلام .خیلی خوشحالم که نیروهای جوان و خوشفکری همچون شما و دوستانتان با ورود بر عرصه جامعه مدنی و خبررسانی که سالهاست گمشده این استان بوده فضایی را برای بیان دیدگاه های نسل جوان ایجاد کرده اید که صدا و نظر انها شنیده شود.مایلم بیشتر با شما اشنا شوم لطفا به میل بزنید
  • رویا سردار بی سر احسنت به شما و همه اصلاح طلب های دلسوز . مرگ بر وهابی و تکفبری و سلفی ها
  • رهگذر با سلام از دبیر کل شورای صنفی سایتهای خبری (مدیریت سایت چیچست نیوز) میتوانید رهنمود بگیرید حرکت خوبی است. http://chichestnews.ir/