انتقاد شدید الحن آیت الله موسوی جزایری:

۹۰ درصد گردش مالی صنایع فولاد خوزستان در تهران است/ آیا به صرف اینکه بگویم جمهوری اسلامی هستیم، میتوانیم باشیم؟

خورنا: نماینده ولی فقیه در خوزستان گفت: نمایندگان مجلس نباید از مدیران بی‌عرضه و کم‌کار به صرف این‌که قوم و خویش و رفیق هستند حمایت کنند؛ زیرا این عمل حرام و گناه محسوب می‌شود.

به گزارش خورنا از اهواز به نقل از دفتر ارتباط مردمی نماینده ولی فقیه در استان خوزستان، آیت‌الله سید محمدعلی موسوی‌ جزایری اظهار کرد: نمایندگان مجلس نباید از مدیران بی‌عرضه و کم کار حمایت کنند؛ به صرف این‌که قوم و خویش و رفیق هستند زیرا این عمل حرام و گناه محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه مقام معظم رهبری، اعلام جهاد برای مسائل اقتصادی کرده‌اند اضافه کرد: بعضی از مدیران ما اصلا مسائلی همچون مدیریت جهادی، عزم ملی و فرمایشات رهبری در ذهن‌شان نیست؛ همان‌طوری عمل می‌کنند که ۲۰ سال پیش عمل می‌کردند؛ در حالی که اکنون در شرایط خاصی قرار داریم.

نماینده ولی فقیه در خوزستان در ادامه با تاکید بر اینکه ۹۰ درصد درآمد و گردش پولی صنایع فولاد خوزستان در تهران است، در حالی که این کارخانه در استان واقع شده است تصریح کرد: مسلما وقتی بانک‌ها پول داشته باشند، سخت نمی‌گیرند اما وقتی با کمبود اعتبارات و پول مواجه می‌شوند، بهانه می‌آورند.

وی ادامه داد: با این روند گردش پولی صنایع فولاد خوزستان، یعنی تسهیلات به تجار تهرانی داده می‌شود که این امر هیچ سود و منفعتی را نصیب خوزستان نخواهد کرد.

موسوی جزایری در ادامه عنوان کرد: شنیده شده که نه‌تنها گردش مالی در تهران است بلکه این کارخانه فروخته شده و قول مساعدت دادند که پولش را در استان سرمایه‌گذاری کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه این قول عملی نشد، پول آن را در استان‌های دیگر سرمایه‌گذاری کردند و یک ریال هم به خوزستان تخصیص نیافت.

نماینده ولی فقیه در خوزستان با بیان اینکه آیا تهران محتاج این پول‌هاست خاطرنشان کرد: بیکاری ۴۰ درصدی در شادگان، وضعیت نابسامان خرمشهر و اوضاع حاشیه‌های شهر اهواز دیگر نیازی به توصیف و توضیح ندارند و آیا به صرف این‌که بگویم جمهوری اسلامی هستیم، می‌توانیم باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • محمد چرا حضرت آقا در هشت سال دولت ناکارآمد احمدی نژاد که کشور به پرتگاه اقتصادی ــ سیاسی ــ فرهنگی و اجتماعی افتاد سکوت کرده بودند ؟