۴ خطه کردن محور هندیجان به ماهشهر و هندیجان به دیلم

خورنا: رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان از چهار خطه کردن محور ارتباطی هندیجان به ماهشهر خبر داد.

حجت‌الله ابوعلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار کرد: محور ارتباطی هندیجان به ماهشهر به طول ۱۲ و نیم کیلومتر و هندیجان به دیلم به طول ۱۰ کیلومتر انجام گرفته است.

وی اضافه کرد: در مجموع محور هندیجان به ماهشهر به طول ۴۵ کیلومتر است که دو قطعه از کار آن توسط پیمانکار انجام گرفته است.

رئیس اداره راه و شهرسازی هندیجان در توضیح این مطلب تصریح کرد: از کیلومتر ۱۲ و نیم آن تا ۳۰ توسط قرارگاه خاتم الانبیا(ص) و از کیلومتر ۳۰ تا ۴۵ نیز توسط شرکت فجر پایدار در حال انجام بوده که زیرسازی آن محقق شده است.

وی بیان کرد: روکشی آسفالت جاده بدر و مردمت و بازسازی و رنگ آمیزی پل روستای دریهک از توابع شهرستان و ترمیم محورهای اصلی و فرعی روستاهای اطراف که در پروژه چهار خطه کردن محور هندیجان به دیلم دارند نیز انجام گرفته است.

ابوعلی با اشاره به جاده‌های اسلکه بندر سجافی و بحرکان ادامه داد: با توجه به اعتبار مورد نیاز بسیار بالا، ترمیم و بهسازی جاده‌های فوق، در حال حاضر امکان پذیر نیست و فقط عملیات بکارگیری و نصب علائم ایمنی انجام می‌گیرد.

وی در پایان عنوان کرد: با توجه به استفاده اداره بندر و کشتیرانی و شرکت نفت از جاده‌های نامبرده، باید برای تامین اعتبار به اداره راه و شهرسازی هندیجان کمک شود تا در این زمینه با مشکل تامین اعتبار مواجه نباشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *