برگزاری مسابقه نقاشی «اعتیاد، دشمن سلامتی» ویژه‌ کودکان و نوجوانان در رامشیر

خورنا: به‌مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر، کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با همکاری مرکز بهداشت رامشیر در این شهرستان مسابقه نقاشی «اعتیاد، دشمن سلامتی» را برای کودکان و نوجوانان برگزار کرد.

مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان رامشیر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در این شهرستان اظهار کرد: مسابقه نقاشی «اعتیاد دشمن سلامتی» در حالی همزمان با هفته مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر در سالن کتابخانه کانون برگزار شد که با استقبال خوب بچه‌ها روبه‌رو گردید.

شهناز قنواتی با بیان اینکه در ابتدای این مسابقه کارشناسان مرکز بهداشت درباره عوارض و پیامدهای استعمال مواد مخدر و روان گردان‌ها به شکلی صریح و بی‌پرده با کودکان و نوجوانان صحبت کردند افزود: در ادامه بچه‌ها به کارگاه مسابقه نقاشی دعوت شدند و تصورات و نفرت خود را از اعتیاد و مواد مخدر نقاشی کردند.

وی با اشاره به اینکه اعتیاد پشت درب منزل ماست و کودکان و نوجوانان ما نیز در خطرند از همه خانواده‌ها خواست در باره خطرات و پیامدهای ناگوار اعتیاد و استعمال مواد مخدر و روان گردان‌ها با بچه‌های خود صحبت کنند.

به گزارش خبرگزاری فارس، در پایان این مسابقه نقاشی از سوی مرکز بهداشت شهرستان رامشیر به سه نفر برگزیده مسابقه نقاشی «اعتیاد، دشمن سلامتی» هدایایی اهدا شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *