عرضه بنزین یورو ۴ در اهواز

خورنا: معاون وزیر نفت در امور پایش و پخش فرآورده‌های نفتی گفت: عرضه بنزین یورو ۴ از اوایل شهریورماه سال جاری در اهواز اجرایی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، عباس کاظمی در برنامه بازدید از تاسیسات فرآورده‌های نفتی اهواز که پیش از ظهر امروز انجام شد، اظهار کرد: عرضه بنزین یورو ۴ در اهواز در نیمه نخست انجام خواهد شد.

وی افزود: در حال حاضر چهار شهر اراک، تهران، کرج و تبریز تحت پوشش قرار گرفته‌اند و پس از این شهرها، اهواز پنجمین شهر خواهد بود.

معاون وزیر نفت در امور پایش و پخش فرآورده‌های نفتی با بیان اینکه در سال آینده نیز نفت و گاز یورو ۴ در اهواز عرضه خواهد شد، افزود: خوزستان و شهر اهواز این شایستگی را دارد که فراورده‌های اصلاح شده را در اختیار داشته باشد.

وی با اشاره به اهمیت استان خوزستان در بحث تولید و پخش فرآورده‌های نفتی بیان کرد: تامین انرژی استان‌های همجوار از این استان صورت می‌گیرد و نقش بسیار حیاتی در تامین انرژی کشور دارد.

کاظمی با بیان اینکه محیط زیست سالمی نیز در این شهر مشاهده می‌شود و هیچ اتفاق خاصی در بحث انرژی رخ نداده است تصریح کرد: در شرکت پخش فرآورده‌های نفتی نسبت به سلامت همکاران و شهروندان بیشترین دقت می‌شود و هدیه محیط زیست سالم به مردم خوزستان عرضه می‌گردد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *