لزوم حفظ باشگا‌ه‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران ایذه‌ای

خورنا: فرماندار ایذه خواستار حفظ باشگا‌ه‌های ورزشی و حمایت از ورزشکاران شهرستان برای پویایی ورزش ایذه شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از ایذه، جهانبخش قلاوند صبح امروز در جلسه شورای ورزش شهرستان اظهار کرد: باید باشگاه‌های ورزشی را حمایت و حفظ کرد تا جوانان گرایش بیشتری به حضور در این اماکن پیدا کنند.

وی اضافه کرد: ورزشکاران ایذه‌ای در مسابقات مهم آسیایی و جهانی عناوین می‌گیرند اما در شهرستان متاسفانه فقط برایشان تبلیغات انجام می‌دهیم.

فرماندار ایذه ادامه داد: با تشکیل و تداوم اینگونه جلسات می‌توان گام‌های موثری برای پویای ورزش ایذه برداشت و باید سعی کرد این جلسات صرفا کاغذی نباشند.

وی گفت: در ایذه توانایی‌های زیادی هست که باید حمایت شوند و اگر از این سرمایه‌ها به درستی استفاده شود، می‌توانیم استعدادهای زیادی به کشور معرفی کنیم.

قلاوند توضیح داد: باید با استان‌های همسایه از جمله مدیران ورزش شهرکرد و یاسوج ارتباط برقرار کنیم تا از تجربه‌های یکدیگر برای ارتقای ورزش استفاده کنیم.

وی در پایان عنوان کرد: باید افرادی را که از ورزش سوءاستفاده یا سودجویی می‌کنند را شناسایی کرد و با آنها برخوردی قاطع داشت.

در پایان این جلسه از پیام بویری کشتی‌گیرفرنگی‌کار ایذه‌ای که اخیرا با تیم ملی کشتی فرنگی ایران در  مسابقات قهرمانی آسیا به مدال طلا رسید، تجلیل شد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *