پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم به جوانان مستعد کار حمیدیه

خورنا: فرماندار حمیدیه خواستار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم به جوانان مستعد کار و دارای مدرک فنی و حرفه‌ای شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از حمیدیه، جواد دغلاوی صبح امروز در نخستین جلسه کمیسیون اقتصاد مقاومتی سال ۹۳ که در ناحیه بسیج امام رضا(ع) حمیدیه برگزار گردید، خواستار پرداخت تسهیلات اشتغالزایی با بهره کم به جوانان شد.

وی اظهار کرد: طبیعتا عمده توجه دولت باید به اجرای اقتصاد مقاومتی باشد تا بتوانیم در رابطه با مباحث تولید و اشتغال و صادرات رفتار متناسب داشته باشیم و پرداخت تسهیلات اشتغالزایی باید با بهره کم به جوانان مستعد کار و دارای مدرک فنی و حرفه‌ای محقق شود.

فرماندار حمیدیه افزود: در کمیسیون اقتصاد مقاومتی باید نه تنها زمینه اشتغال جوانان را فراهم کنیم بلکه باید در جذب سرمایه گذاران بومی و غیر بومی فعالیت‌های بیشتری را انجام دهیم.

وی در ادامه خواستار تشکیل شعبه‌ای در دادگستری حمیدیه جهت رسیدگی به معوقات بانکی شد و با اشاره به جلسه اخیر بررسی اعطای وام ازدواج و پیگیری معوقات بانکی این شهرستان گفت: حمیدیه ظرفیت‌های خوب و بالقوه بسیاری دارد و ما باید در زمینه اعطای وام ازدواج به سوی جذب منابع داخلی شهر حرکت کنیم.

دغلاوی با انتقاد از عدم اعطای وام ازدواج توسط بانک های عامل در شهرستان حمیدیه به جوانان تصریح کرد: وجود معوقات بانکی بسیار زیادی در بانک‌های حمیدیه جود دارد که این خود زنگ خطری برای عدم دادن وام ازدواج است.

وی در پایان اضافه کرد: این رویه می‌طلبد دادگستری شهرستان با تاسیس شعبه‌ای مخصوص جهت پیگیری مطالبات بانکی معوق همکاری لازم را با بانک‌های شهر حمیدیه کند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *