شهردار بندرماهشهر خبر داد:

پل بصیرت گره های ترافیکی ماهشهر را می گشاید/ احداث پارک بزرگ ۱۵ هکتاری ماهشهر

خورنا: شهردار ماهشهر گفت: با افتتاح پل بصیرت ماهشهر گره های ترافیکی این شهر از هم گسیخته خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خورنا، غلامحسین کمایی شامگاه گذشته در مراسم افتتاحیه پل بصیرت ماهشهر گفت: هدف از احداث این پل حذف نقاط حادثه‌خیز، سهولت در تردد ماشین ‌آلات با هدایت غیر همسطح و کاهش ترافیک در منطقه بوده است و با وجود این پل گره های ترافیکی به راحتی از هم گسیخته خواهد شد.

وی افزود: پل بصیرت که در مجاور دانشگاه آزاد اسلامی قرار دارد یکی از نقاط پر تردد شهر محسوب می شود و در حال حاضر جاده ارتباطی بین ماهشهر، هندیجان و بوشهر است.

شهردار ماهشهر تصریح کرد: اعتبارات تعلق گرفته به این پروژه ۱۰۰ میلیارد ریال بوده که از محل طرح های جاری و عمرانی شهرداری شهر ماهشهر تامین شده است. خوشبختانه بدون هیچ مشکلی و با حمایت های شورای شهر و فرماندار ماهشهر شاهد بهربرداری از این پروژه هستیم.

کمایی خاطرنشان کرد: پل بصیرت یکی از پروژه های عظیم و یکی از دغدغه های اصلی مجموعه شهرداری ماهشهر بوده که خوشبختانه با برنامه ریزی های خوب و هوشیارانه توانستیم در زمان تعیین شده شاهد بهره برداری از آن باشیم.

وی در خصوص مشخصات پل بصیرت عنوان کرد: این پل به طول ۴۳۰ متر، عرض ۱۷ متر و ۴۰ سانتی متر و با ارتفاع ۶ متر از سطح زمین تا عرشه پل ساخته شده است.

شهردار ماهشهر ادامه داد: تا پایان سال جاری پارک بزرگ ۱۵ هکتاری ماهشهر احداث خواهد شد که در حال حاضر در مرحله برنامه ریزی و طراحی قرار دارد.

کمایی در پایان یادآور شد: بودجه ای که امسال به شهرداری شهر ماهشهر تعلق گرفته ۱۱۴ میلیارد تومان است که ۷۰ درصد آن به بخش عمرانی تخصیص داده شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، پل بصیرت بندر ماهشهر که در دولت دهم گلنگ زنی شده بود شامگاه گذشته بعد از ۱۷ ماه با حضور معاون عمرانی استانداری خوزستان، نماینده مردم ماهشهر در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و دیگر مسئولان شهری در دولت تدبیر و امید به بهره برداری رسید.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • علي آقاي شهردار عزيز ! اول : در محل پل هيچ گونه ترافيكي وجود نداشت بجز در معدود ساعات خروج دانشجويان كه انهم در دقايقي اين ترافيكي حل ميشد دوم : ماهشهر نقاط كور ترافيكي بسيار وحشتناكتري دارد كه اگر به فكر باشيد و دلسوز بايد براي آن فكر مي كرديد مثل : مركز شهر و در ميدان امام ، چهارراه منتظري شريفي ، خيابان منتهي به بازار روز و ........ سوم : زدن پل نمي تواند مشكل ترافيكي خيابان هاي كم عرض ماهشهر را حل كند به فكر حل مشكل به صورت دقيق آنهم تعريض خيابان هاي اصلي باشيد .