مبدع نظام حقوقی جدید MPT به جای NPT !!

شجونی و قدوسی!/ این دو «اندیشمند معاصر» را جدی بگیرید!

خورنا: پس از حملات لفظی شدید افرادی چون لیدر جریان پایداری به رییس جمهور ، گویی شهامت برخی افراد دوچندان شده است. این افراد ، متوجه شده اند کوبیدن رییس جمهور آن هم با الفاظی عجیب و غریب ، می تواند سخنان عجیب آنان را به تیتر رسانه ها بدل کند! این اظهارات ، البته تنها تیتر شد و هیچ گاه، رسانه ها فرصتی برای پاسخ به چنین سخنان موشکافانه ای، اختصاص ندادند!

به گزارش سرویس سیاسی «انتخاب» ؛ این اظهارات متفاوت علیه رییس جمهور ، واکنش «جدی و شیرین» خبرنگار ما را در پی داشت که در ادامه می آید:

فردی به نام «جواد کریمی قدوسی» که موفق به حضور در مجلس شورای اسلامی به عنوان نماینده ی مردم شریف مشهد و کلات شده است ، طی روزهای اخیر عباراتی را در مورد رییس جمهور به زبان آورده که مرغ پخته را به خنده وا می دارد!

او که مبدع نظام حقوقی جدید «ام پی تی» به جای NPT (معاهده منع گسترش هسته‌ای) است، در بخشی از اظهارات پیچیده ی خود که حکایت از بررسی و پژوهش های چندین ساله اش در اندیشکده های «کلات» دارد، چنین می فرمایند که «آیا قرار است رساله دکترای خود را که در دانشگاه گلاسکوی انگلیس ارائه دادید که مربوط به تعطیلی شرع اسلام می شد و اطلاعات مهمی را در آن با وقاحت در اختیار انگلیسی ها قرار دادید با شعار اعتدال فرقه گرایی دیگری پایه گذاری کنید؟ یک بار و برای همیشه بگویید زیر لحاف اعتدال چه می گذرد؟»!

این کشف هزاره توسط آقای قدوسی در شرایطی اتفاق افتاده که بنابر اهتمام این نماینده مجلس، «اطلاعات مهم فقهی» تنها در کتب فارسی و عربی زبان است و از آنجا که انگلیسی ها کسی را ندارند که به زبان فارسی و انگلیسی مسلط باشد ، طی یک عملیات پنهان شبانه روزی ، اطلاعات حساس و پنهان فقهی را از پایان تامه دکتر روحانی استخراج و فوراً به سرویس جاسوسی MI6 کردند!

این اندیشمند معاصر، در همان گفت و گوی مملو از سخنان مشعشع، بودحه رسانه های حامی دولت را «صدها میلیارد تومان» تخمین زده است!

پیگیریهای خبرنگار ما برای بررسی سوابق آقای قدوسی نماینده نکته سنج مجلس، حتی در سایت شخصی بی نتیجه ماند و مشخص شد ظاهراً تنها سابقه ی جدی ایشان ، نمایندگی مجلس است، اما اینکه ایشان پیش از به تن کردن ردای نمایندگی مجلس ، کجا با این وسعت مشغول بودند ، از ابهاماتیست که پژوهشگران در «کلات» و برخی غله های اطراف را مبهوت ساخته است!

پیش از این ، قدوسی با ارائه ایده «MPT» موجی از شادی در میان گروه های مختلف مردمی بر جای گذاشته بود.

شجونی: روحانی استعفا بدهد تا در انتخابات آزاد یک آدم حسابی بیاوریم/یک مشت زن بی حجاب به او رای دادند

از سوی دیگر ، جعفر شجونی از چهره های جذابی که در ایام دولت احمدی نژاد و در زمانه ی به گوشه راندن سابقون ، بار دیگر فضا برای افاضات وی مهیا شد ، طی گفت و گویی ضمن حمله به قوه قضاییه گفت: خود قوه قضاییه هم باید در محضر الهی در مورد چنین بررسی پاسخگو باشد…دادگستری ما دادگستری نیست و هاشمی‌رفسنجانی انقلاب را فدای خانواده‌اش کرده است. ما این روزها گرفتاری زیاد داریم. رشوه می‌گیرند و کسی برخورد نمی‌کند.

شجونی افزود: من به دولت یازدهم بدبینم…یک مشت زن بدحجاب به امید آنکه بی‌حجابی شود رفتند و به او رای دادند.

وی برای اثبات عمق استراتژیک سخنان خود ، ادرس می دهد که بروید سخنان آقای قدوسی را بخوانید: «اعتدال همان لغتی است که ابوموسی اشعری با آن حضرت علی(ع) را خانه‌نشین کرد. شما بروید سخنرانی اخیر آقای کریمی قدوسی را بخوانید.»

او در پایان ، پیشنهاد مهمی داد که ذهن بسیاری را به خود مشغول کرده است «روحانی باید استعفا بدهد و به خانه برود…دوباره انتخابات آزاد برگزار می‌کنیم و یک آدم حسابی می‌آوریم.»

تلاش خبرنگار ما برای پاسخ چند سطری و کوتاه به سخنان ایشان ، به دلیل شدت فنی ، علمی و پیچ در پیچی سخنان بی نتیجه ماند!

کارشناسان و تحلیلگران برجسته در تماس با ما ، ضمن انتقاد شدید از جبهه پایداری به دلیل عدم استفاده ی بهینه از مهندسی ذهنی کم نظیر این افراد در طراحی نقشه استراتژیک ملی ایران (۱۴۰۴ – ۱۴۴۴)، از دولت خواستند بیش از پیش ، اظهارات این دو اندیشمند معاصر را جدی بگیرند.