20 نفر بازداشت شدند؛

شلیک گلوله با سلاح شکاری ۲۵ مجروح برجا گذاشت/ ادامه نزاع به بیمارستان دزفول کشیده شد

خورنا: در پی نزاع دسته جمعی در کوی ولی آباد دزفول، که دومین نزاع طایفه ای طی هفته جاری در دزفول است، ۲۵ نفر دچار تیرخوردگی شدند، که از این تعداد ۲ نفر زن می باشد. ادامه این نزاع به بیمارستان بزرگ دزفول کشیده شد که با حضور پلیس بیش از ۲۰ نفر از طرفین دستگیر شدند.  

به گزارش خورنا به نقل از دزفول امروز، در پی نزاع دسته جمعی در حوالی کوی ولی آباد و کوی آیت الله مدرس دزفول، که دومین نزاع طایفه ای طی هفته جاری در دزفول است، ۲۵ نفر دچار تیرخوردگی شدند.

منشاء این حادثه که بدلیل اختلافات خانوادگی بوده است در ساعت حدود ۲۳ روز چهارشنبه منجر به درگیری و نزاع دسته جمعی شد که متعاقب آن با شلیک سلاح شکاری ساچمه ای ۲۵ نفر دچار تیر خوردگی شدند که از این تعداد ۲ نفر زن می باشد.

در پی این حادثه و با اعلام این خبر به اورژانس ۱۱۵ و اورژانس بیمارستان بزرگ دزفول، آماده باش کامل در بیمارستان دزفول صورت گرفت و بدلیل کثرت مجروحین اعلام کد ۱۰۰ می نمایند.

با اعلام کد ۱۰۰، از هر بخشی تعدادی از پرستاران و پزشکان برای امداد رسانی به مجروحین، به اورژانس بیمارستان منتقل شد.

با مصدومین فراوان در بیمارستان و ازدحام وابستگان هر دو طایفه در بیمارستان بزرگ دزفول، سبب شد تا ادامه این نزاع به بیمارستان بزرگ دزفول کشیده شود که با حضور پلیس بیش از ۲۰ نفر از طرفین دستگیر شدند.

“فرهاد سخاوت” مسئول روابط عمومی بیمارستان بزرگ دزفول در گفتگو با خبرنگار دزفول امروز گفت: از ۲۵ نفر مصدوم ، ۲ نفر در آی سی یو هستند که همگی ۲۵ نفر با اقدامات سریع ۱۱۵ و پرسنل زحمت کش بیمارستان، وضعیت خوبی داشته و حال هیچکدام وخیم نیست.

وی افزود: به احتمال زیاد تعداد زیادی از این مصدومین تا پایان وقت اداری امروز مرخص خواهند شد.

مسئول روابط عمومی بیمارستان بزرگ دزفول تصریح کرد: پزشکان در حال بررسی وضعیت این مصدومین هستند که در صورت نیاز هر مصدوم که احتیاج باشد به بیمارستانهای دیگر اعزام کنند.

طی آخرین اخبار دریافت شده از کوی آیت الله مدرس و کوی ولی آباد دزفول  آرامش در این مناطق برقرار است.