اصلاح طلبان دیر بجنبند، قافیه بعدی را میبازند!

افتتاح نمایندگی خبرگزاری تسنیم در خوزستان/ عقب افتادگی اصلاح طلبان در رسانه های استانی باید جبران شود

خورنا: نمایندگی خبرگزاری تسنیم که به عنوان برادر دوقوی خبرگزاری فارس شناخته میشود، در خوزستان افتتاح شد.

به گزارش خورنا از اهواز، آئین افتتاحیه دفتر استانی خبرگزاری بین‌المللی تسنیم در استان خوزستان با حضور آیت‌الله موسوی جزایری نماینده ولی‌فقیه در استان خوزستان، مقامات لشکری و کشوری در استان، مدیران ارشد خبرگزاری بین‌المللی تسنیم، مدیرکل ارشاد استان و جمعی از اصحاب رسانه‌، نخبگان و فرهیختگان خوزستان آغاز شد..در این مراسم حکم مجید منادی به عنوان مدیر دفتر نمایندگی خبرگزاری تسنیم در استان خوزستان به وی اعطا شد.

به گزارش خورنا، اصلاح طلبان خوزستان در بخش رسانه های مکتوب و پایگاه های خبری در سطح خوزستان بسیار ضعیف عمل کرده و تیم رسانه ای آموزش دیده و حرفه ای که مورد حمایت مادی و معنوی شخصیت ها و احزاب اصلاح طلب قرار گرفته و در استان فعال باشد به ندرت یافت میشود.

این انتقاد مهم از آنجایی بیشتر نمود پیدا میکند که در عصری که به نام رسانه هاست، نیروهای رقیب با بکار گیری تمام قوای خود در توسعه رسانه های همسو در تمام سطوح و انواع خود کمر همت بسته و فضای رسانه ای را به دست خود گرفته اند.

اصلاح طلبان باید از فضای بازی که دولت محترم یازدهم به نفع آنها ایجاد کرده استفاده کنند و با حمایت از جوانان و فعالین با استعداد حوزه خبر که گرایش های نزدیک به اصلاحات دارند تلاش کنند تا این عقب افتادگی رسانه ای را حداقل در سطح استان و به خصوص با توسعه رسانه های برخط (پایگاه های خبری اینترنتی) جبران کنند.

پایگاه خبری خورنا به زودی یادداشت جامعی از ضعف رسانه های اصلاح طلب استان که البته به دلیل فضای بسته ای که برای فعالیت آنها در دولتهای قبل ایجاد شده بود نشأت گرفته، به همراه راه کارهای برون رفت از این عقب افتادگی منتشر خواهد کرد تا بلکه سرآغازی برای گسترش رسانه های اصلاح طلب در سطح استان باشد.