کارشناسان محلی برآورد کردند:

سرعت حلزون قطع نخاعی دو برابر سرعت اینترنت در امیدیه است!

خورنا: استفاده از اینترنت با سرعت بالا‌ و کیفیت مناسب حق هر شهروند است ، بسیاری از کاربران اینترنت کشور معتقدند دلیل واقعی افت سرعت اینترنت در کشور از سوی مسؤولان عنوان نمی‌شود.

به گزارش خورنا به نقل از امید نیوز امیدیه ،درچند ماه اخیر شاهد سرعت بسیار پایین، قطعی و اختلالات گسترده در شبکه اینترنت بودیم، موضوع قطع اینترنت از این قرار بود که ظاهرا تعمیرات یا گسترش پهنای باند سبب بروز این مسئله شده است.

از طرفی دیگر شرکت‌های ارائه دهنده خدمات اینترنتی نیز در پاسخ به کاربران ناراضی علاوه بر موضوع قطعی این کابل دلایل دیگری را نیز برای افت اینترنت عنوان می‌کنند، دلایلی که هیچ وقت در سخنان مسؤولات اینترنت کشور اظهار نمی‌شود، درهمه اظهارنظرهای مسؤولان دلیل اختلالات اینترنت یا قطعی کابل داخلی است یا قطعی کابل خارجی، درحالی‌که حداقل ۱۰ ماه است کاربران با مشکلا‌ت عمده ناشی از پایین بودن شدید سرعت اینترنت روبرو هستند.

با این اوصاف یک شهروند امیدیه میبایست منتظر بماند صبح شود تا بتواند با سرعت نسبتا مقبول کارهای اینترنتی خود را انجام دهد و از ساعات میانی روز که شیب کاهش سرعت اینترنت رو به افزایش است تا پاسی از شب دیگر کسی مقدور به انجام عملیات اینترنتی نمی باشد.

این در حالی است که وضعیت سرویس اینترنت در شهر میانکوه از این حالت در امیدیه به مراتب بدتر و اسف بارتر هست و هر بار که مردم به دفاتر نمایندگی ها مراجعه میکنند با پاسخ های گوناگونی روبرو میشوند که هیچ کدام توجیه قابل قبولی نمی تواند باشد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • a در چند روز گذشته تا الآن اتصال خانگي و دانلود از اينترنت در اميديه بطرز ابهام آوري مختل مي گردد مثلا در حالي كه متصل شدن و دانلود طبيعي است يكدفعه افت شديد سرعت دانلود و سپس قطعي چند ساعته اتصال به اينترنت بوقوع مي پيوندد از فرماندار محترم و پر تلاش اميديه و مسئولان ارتباطات و فناوري اميديه تقاضاي رسيدگي دارد ضمن آنكه پارازيتها و خش خش خطوط تلفن خانگي شهري در اميديه مزيد بر مشكلات ارتباطي و اينترنتي مي باشد