قاتل و شرور متواری در ارتفاعات کوهستانی دزفول به دام افتاد

خورنا: فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری یک قاتل و شرور متواری در ارتفاعات کوهستانی بخش شهیون این شهرستان پس از چند سال خبر داد.

به گزارش ایرنا سرهنگ ˈاحمد چنداز ˈ روز چهارشنبه در تشریح چگونگی دستگیری این قاتل گفت:فرد مذکور به نام (ع – ج ) در پی قتل یکی از شهروندان با ضربات متعدد چاقو در چند سال گذشته به ارتفاعات کوهستانی و سخت گذر دزفول متواری شد.

وی افزود:با توجه به حساسیت موضوع دستگیری عامل جنایت در دستور کار ماموران پلیس قرار گرفت که در این راستا با انجام تحقیقات اولیه هویت قاتل شناسایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان دزفول انگیزه قاتل از قتل را مالی عنوان کرد و گفت: قاتل پس از ارتکاب جرم سالها در کوههای صعب العبور منطقه شهیون از توابع شهرستان دزفول خود را مخفی کرد.

سرهنگ چنداز گفت:ماموران پلیس پس از شناسایی محل اختفای متهم جهت دستگیری وی به منطقه اعزام ولی به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن منطقه از یک طرف و اشراف کامل فرد قاتل به آن نواحی امکان دستگیری وی میسر نشد.

وی اظهار داشت:با تغیر تاکتیک نیروهای پلیس و ایجاد کمین های متعدد در چند نقطه کوهستان با پشتیبانی اطلاعاتی فنی و بهره گیری از نیروهای محلی مخفیگاه اصلی متهم شناسایی و در عملیاتی غافلگیر کننده فرد قاتل دستگیر شد.

سرهنگ چنداز افزود:این قاتل در بازجویی فنی به جرائم مختلفی از جمله شرارت ، قتل و چند مورد سرقت به عنف در محورهای مواصلاتی شهرستان اعتراف کرد.

قاتل پس از تشکیل پرونده قضایی و مستندات قانونی روانه دادسرا شد.