مدیران مدارس دولتی خرمشهر اجازه گرفتن وجه نقد برای ثبت نام دانش آموزان را ندارند

خورنا: رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر گفت: به جز مدارس هیأت امنایی دیگر مدارس دولتی اجازه گرفتن وجه نقد از اولیا را ندارند.

مهدی رفیعی دهکردی در گفتگو با خبرنگار مهر عنوان کرد: امسال برای بهبود وضعیت آموزشی و فراهم آوردن امکانات بهتر در خرمشهر تعداد ۱۰ مدرسه به صورت هیأت امنایی در شهر ایجاد شدند.

وی افزود: گرفتن وجه نقد در این نوع مدارس از نظر قانونی مشکلی ندارد ولی دیگر مدارس دولتی به جز حق بیمه و هزینه کتاب اجازه دریافت هیچ گونه وجه دیگری را از اولیا ندارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش خرمشهر خواستار مشارکت اولیا در بهبود زیرساخت های مدارس دولتی این شهر شد و گفت: اولیا به صورت اختیاری می توانند هرگونه کمکی برای بهبود وضعیت مدارس دولتی در شهر داشته باشند و این مشارکت آنان در خدمت رسانی بهتر به فرزندان خودشان است.

رفیعی تصریح کرد: تمامی مدیران مدارس در خرمشهر موظف هستند شماره تلفن ستاد نظارت بر مدیران را در محل مدرسه خود برای آگاهی مردم نصب کنند.

وی در پایان اظهار کرد: اولیای دانش آموزان در صورت مشاهده هرگونه تخلف در خصوص درخواست وجه اجباری در مدارس دولتی می توانند مراتب را با شماره تلفن ۰۶۳۲۴۲۲۲۰۲۱۲ با ما در میان بگذارند.