آب مزارع کشاورزی هویزه تامین شد

خورنا: نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی گفت: آب مزارع کشاورزی هویزه تامین شد.

سید ناصر صالحی‌نسب امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هویزه اظهار کرد: خوشبختانه با اقدامات صورت گرفته در این زمینه، کاشت پنج هزار هکتار شلتوک و سه هزار علوفه و سبزیجات انجام شد.

وی با اشاره به اهم اقدامات انجام گرفته در این شهرستان افزود: یکی از بزرگترین پالایشگاه‌های نفتی و پتروشیمی سال گذشته در منطقه کلنگ‌زنی شد که در صورت راه‌اندازی می‌تواند ظرفیت اشتغالزایی مطلوبی را ایجاد کند.

نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: بحث تکمیل بیمارستان سوسنگرد به زودی به مرحله تکمیل می‌رسد و عملیات لازم در این خصوص آغاز خواهد شد.

وی ادامه داد: پروژه‌های مختلف پالایشگاه گاز و فاضلاب شهرستان و دانشگاه پیام نور و جاده هویزه سوسنگرد نیز با تامین اعتبارات کافی به زودی اجرایی خواهند شد و از این بابت خدمات خوبی به شهروندان اعطا می‌شود.

صالحی‌نسب همچنین عنوان کرد: فسخ قرارداد با شرکت فرج راه و تعیین شرکت تکنیک به عنوان مجری پروژه از نیمه اول خردادماه سال‌جاری از دیگر اقدامات در دستور کار است.

وی تصریح کرد: بحث گازرسانی به روستاهای شهرستان، راه‌اندازی درمانگاه تخصصی و شبانه روزی تامین اجتماعی و تکمیل جاده سوسنگرد اهواز که تاکنون نیز ۱۳ کیلومتر پیشرفت فیزیکی داشته است از دیگر اقدامات محقق شده برای این منطقه به شمار می‌آیند.

نماینده مردم هویزه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آسفالت خیابان‌های شهر سوسنگرد در آینده نزدیک در دستور کار قرار گرفته است و اعطای طرح منطقه آزاد غرب کرخه و ارائه آن به مجلس جهت شکوفایی منطقه نیز انجام گرفته است.

وی ادامه داد: تخصیص هفت سوله با همکاری سپاه برای ارتقای وضعیت ورزش شهرستان و سالن ورزشی، کاهش حق آبه کشاورزی و التزام سازمان آب جهت تخفیف هزینه و تامین آب برای کشاورزی و زراعت مضاعف در این منطقه از دیگر اقدامات در حال پیگیری و اجرایی شده در شهرستان هستند.

صالحی‌نصب در پایان عنوان کرد: به مسئولان شهرستان اعلام شده است که پیش از انجام عملیات آسفالت جاده‌های شهرستان، بهترین ناظران را بکار گیرید و استخدام کنند تا خود ما به آن‌ها حقوق پرداخت کنیم اما متاسفانه این موضوع تاکنون جدی گرفته نشده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *