۷۰ درصد پروژه‌های منطقه آزاد اروند در حال اجراست

خورنا: معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند گفت: بیش از ۷۰ درصد پروژه‌هایی که به قرارداد رسیده است در حال اجراست.

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، سید علی موسوی صبح امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در محل سازمان منطقه آزاد اروند و با محوریت فعالیت‌های سرمایه‌ گذاری در این منطقه برگزار شد اظهار کرد: در شناسایی منطقه با کمک اصحاب رسانه بیشتر خواهیم کوشید.

وی با بیان اینکه سال گذشته ۲۵۰ میلیون دلار سرمایه گذاری در منطقه آزاد داشته‌ایم افزود: از پروژه‌هایی که در دولت تدبیر و امید ۱۵ پروژه را در حال اجرا داریم.

معاون اقتصادی و سرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد اروند در همین ارتباط توضیح داد: چهار کارخانه شیمی اواخر سال گذشته تفاهمنامه آن امضا شد، پروژه مینی پالایشگاه، اطلس اروند، فولاد کاوه، ساخت ام.دی.اف، برج دوقلو و پروژه‌هایی از این دست را در منطقه آزاد اروند در حال اجرا داریم.

وی ادامه داد: آنچه مشخص است بیش از ۷۰ درصد پروژه‌هایی که به قرارداد رسیده است در حال اجراست و شاید یکی دو پروژه‌ به دلایلی چون نیاز به حجم گاز و برق دچار اشکالاتی شده باشد که البته در حال رفع آنها هستیم.

موسوی در پایان خطاب به اصحاب رسانه گفت: برای اطلاع از روند اجرای پروژه‌های منطقه آزاد اروند، برنامه بازدیدی را با حضور خبرنگاران ترتیب خواهیم داد.