تقدیر از شاعران جوان شهرستان آغاجاری

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری گفت: از دو شاعر جوان شهرستان که یکی از آنها روشندل است، ‌تقدیر به عمل آمد.

نرگس موقرپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آغاجاری اظهار کرد: با توجه به نامگذاری امسال به نام سال اقتصاد و فرهنگ با عزم ملی و مدیریت جهادی، از جمله برنامه‌های این اداره برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی و ادبی با حضور جوانان، نوجوانان و حتی کودکان مستعد و نخبگان شهرستان است.

وی افزود: اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و استفاده از عنصر تقدیر و اهدای جایزه موجب ایجاد یک رقابت سالم و بسیار خوب در بین عموم مردم به‌ویژه جوانان شهرستان خواهد شد.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی آغاجاری تصریح کرد: تقدیر و تشویق در عرصه‌های مختلف همواره باید سرلوحه امور قرار بگیرد زیرا همین عناصر موجب تلاش‌های بیشتر و تقویت نقاط ضعف و در نهایت ارتقا و پیشرفت خواهد شد و همین پیشرفت آنان در عرصه‌های مختلف علمی، هنری و ادبی باعث سرافرازی بیش از پیش ایران اسلامی می‌شود.

وی ادامه داد: در این بین کتابخانه‌های عمومی با توجه به رسالت عظیمی که در گسترش فرهنگ برعهده دارند و ارتباطی که با قشرهای مختلف مردمی خصوصاً جوانان، نوجوانان و کودکان دارند می‌توانند با شناسایی استعدادهای اقشار مختلف آنان را تشویق و به شناساندن این افراد به جامعه کمک کنند.

موقرپور گفت: به منظور فرهنگ سازی و ارج نهادن به اعضای فعال کتابخانه‌های عمومی در حوزه ادبیات و هنر، کانون ادبی عترت کتابخانه شهید مدنی از دو نفر از شاعران عضو کانون که از اعضای فعال کتابخانه عمومی نیز هستند طی مراسمی با حضور اعضای کانون و جمعی از اعضای کتابخانه تقدیر به‌عمل آورد و هدایایی به رسم یادبود به آنها اهدا گردید.

وی در پایان تاکید کرد: یکی از این عزیزان که توسط اداره کتابخانه‌های عمومی تقدیر شد از اعضای روشندل کتابخانه است که فعالیت‌های خوبی را انجام داده است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *