تغییر بهای مشترکین برق خوزستان در تابستان

خورنا: نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی خواستار تغییر بهای برق مصرفی مردم در خوزستان در فصول گرم سال شد.

عباس پاپی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در فصول گرم سال مردم خوزستان به واسطه اقلیم گرم و خشک موجود در این استان نیازمند مصرف بیشتر برق هستند و به این دلیل به وزارت نیرو پیشنهاد شده است که سرانه مصرف برق در استان خوزستان را تا سقف بیشتری مشمول تخفیف قرار دهد.

وی خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی تا سقف ۳ هزار کیلووات برای هر انشعاب تخفیف قائل می‌شوند در صورتی که نیاز است در استان خوزستان این سقف برای فصول گرم به ۴ هزار کیلووات افزایش یابد.

نماینده مردم دزفول در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه خوزستان دارای هوایی بسیار گرم است، گفت: در استان خوزستان بیش از هشت ماه هوای گرم وجود دارد و به این دلیل نیاز است این تغییر سقف مصرف برق را در استان خوزستان در نظر بگیرند تا مردم بتوانند بدون محدودیت هزینه‌های خانواده از برق برای سرمایش خانه‌‌ها استفاده کنند.

پاپی‌زاده تاکید کرد: مشکل نقدینگی ادارات برق در سطح شهرستان‌های خوزستان باعث شده تا خدمات‌ در فصول گرم سال بسیار به سختی انجام شود و به این دلیل باید از ادارات شهرستان‌ها با ارائه تسهیلات و کمک‌های نقدی حمایت کرد تا بتوان زیرساخت مصرف پرفشار را در فصول گرم تامین کرد.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *