فرماندار بندرماهشهر تاکید کرد:

بندرماهشهر همانند قطب صنایع پتروشیمی قادر خواهد بود به قطب کشاورزی تبدیل شود

خورنا: فرماندار بندر ماهشهر گفت: بندرماهشهر همانند قطب صنایع پتروشیمی قادر خواهد بود به قطب کشاورزی تبدیل شود.

به گزارش خورنا منصور قمر فرماندار بندر ماهشهر با دهیاران روستاهای بخش مرکزی شهرستان دیدار نمود.

در این دیدار دهیاران محترم روستاهای بخش مرکزی به ارایه مشکلات خود در زمینه های مختلف رفائی و خدماتی پرداختند.

با توجه به تأکیدات ریاست محترم جمهوری جناب حجت الاسلام دکتر روحانی که کشاورزان که  برای یک کشور آب و خاک است .

منصور بیان داشت: روستاها در نگاه دولت تدبیر و امید جایگاه ویژه ای دارند و باتوجه به اینکه روستائیان و رفاء قشر از جامعه شهرستانی در منظر مسئولین حائض اهمیت می باشد پس برای رفاء این مردم پر تلاش جامعه باید از جنس همت و تلاش مضاعف برای رفع مشکلات روستاها و روستائیان مایه گذاشت .

علی ترین نماینده دولت تدبیر وامید در شهرستان بندر ماهشهر در همین راستا بیان داشت : کمیته ویژه روستایی صرفا” برای توسعه نقاط روستایی تشکیل خواهد شد .

هدف از تشکیل این کمیته بررسی و شناسایی نقاط قوت و ضعف در روستاها و مشکلات می باشد . مشکلات خدماتی و رفائی ( گاز،آب برق ) و مشکلات کشاورزان در این کمیته طرح و بصورت جد برای حل و مرتفع نمودن این مشکلات قدم های جهادی بداشته خواهد شد .

منصور قمر در خصوص گسترش و پیشرفت در امر کشاورزی اذعان داشت : با توجه به وجود زمینه های مساعد برای توسعه در زمینه ی کشاورزی وجود ظرفیت ها در شهرستان می توان در کشاورزی و در کنار قطب بزرگ صنایع پتروشیمی به قطب بزرگ کشاورزی تبدیل شد و دراین زمینه هم برای شهرستان افتخار آمیز و عرض اندام کنیم

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

  • اميد سلام اقای قمرلطفااصلاح بفرماییدبندرامام خمینی قطب صنایع پتروشیمی کشورمیباشد,وقتی شماکه بایدبی طرف باشیداینوبگیدوای بحال ماهشهریا,واقعامتاسفم چرااسم قانونی رابکارنمیبرید؟