با همت جوانان اصلاح طلب دزفول؛

همایش سالگرد پیروزی انتخابات ۹۲ توسط سازمان دانشجویی حزب کار و ستاد مردمی دکتر روحانی در دزفول برگزار شد +تصاویر

خورنا: شامگاه روز گذشته همایش سالروز تحقق حماسه سیاسی و پیروزی “حجت الاسلام و المسلمین دکتر حسن روحانی” و “گفتمان اعتدال” به همت “سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار” و “ستاد مردمی حمایت از دکتر روحانی در دزفول” ، با حضور معاون استاندار و فرماندار ویژه دزفول ، مسئولین محلی و دو تن از مسئولین استانی ، فعالین سیاسی و دانشجویی ، جوانان ، علاقمندان و رسانه های محلی در محل سالن ایثار این شهرستان برگزار گردید .

در ابتدای این برنامه و پس از تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید توسط “برادر سعادت بخش” و پخش سرود مقدس جمهوری اسلامی ایران ، فرازهایی از شخصیت حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی توسط “میلاد گل داری” مجری برنامه قرائت گردید .

مردم و به خصوص جوانان نشان دادند که عهد و پیمانشان با رهبری و نظام ناگسستنی است

رئیس سازمان دانشجویی حزب اسلامی کار – شاخه دزفول طی سخنانی ضمن خیر مقدم به مسئولین و حضار اظهار داشت : حضور مردم و به خصوص جوانان در انتخابات سال گذشته با وجود تمامی مشکلات و کمبودها و نامهربانی ها نشان دادند که عهد و پیمانشان با رهبری و نظام ناگسستنی است .

IMG_6655

“نواب خلف زاده” افزود : انتخابات گذشته درس اخلاق بود به استادی محمد رضا عارف ؛ که به خاطر منافع کشور از ادامه رقابت کناره گیری کرد و راه پیروزی را برای گفتمان اعتدال هموار کرد . خواسته ما از دولت این است که در مقابل افراطیون و کسانی که به اسم انتقاد قصد انتقام را دارند ایستادگی کند و مردم هم از سیاست های داخلی و خارجی به خصوص توافقات هسته ای که با ظرافت زیرکانه دکتر ظریف همراه بود حمایت میکنند و تغییر چهره ایران در جامعه جهانی و ورود هیئت های اقتصادی برجسته دنیا مایه افتخار و خوشحالیست .

وی در پایان نیز بیان داشت : با توجه به اینکه جوانان در طول تاریخ انقلاب خود را نشان دادند و غیر ممکن ها را ممکن ساختند ، از رئیس جمهور درخواست داریم تا مشکلات جوانان که بزرگترین سرمایه دولت هستند را حل کرده و نگاه ویژه تری به استان محروم خوزستان و پاتخت مقاومت ایران دزفول داشته باشد .

IMG_6684

پس از سخنان وی فرازی دیگر از شخصیت امام راحل توسط مجری برنامه قرائت ، و سپس گروه پهلوانی زورخانه ولیعصر (عج) دزفول به اجرای برنامه پرداخت . اعضای این گروه را آقایان سبزقبا ، کرمی ، جمشیدی و رشیدی تشکیل داده و مرشد و مربی گری گروه را هم آقایان خدادوست و سید محمد امینی نسب بر عهده داشتند .

اگر کاندیدای دولت قبل پیروز می شد معلوم نبود چه بر سر مردم و نظام می آمد.

“دکتر عبدالحمید خاکسار” ضمن ابلاغ سلام دکتر روحانی به مردم مقاوم دزفول گفت : امروز سالروز یک حماسه ارزشمند در تاریخ اسلام است که تمام گروهها و سلایق سیاسی پیشرفت و سرافرازی ایران اسلامی را هدف قرار داده و با لبیک به فرمان مقام معظم رهبری انتخاب شایسته ای داشتند که موجب تغییرات مهمی در سطح جهانی شد.

این استاد دانشگاه که دکترای علوم سیاسی در حوزه امنیت ملی را دارا می باشد اظهار داشت : یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تدبیر خوبی که در سطح کشور حاکم بود به سود دولت تدبیر به پایان رسید .

IMG_6747

در جمهوری اسلامی ایران یک جریان انقلابی و یک جریان جناحی وجود دارد ، جریان انقلابی از همان ابتدا وجود داشته و هنوز هم ادامه دارد و جریان جناحی دو شاخه چپ و راست یا اصلاح طلب و اصولگراست که اداره کشور دست این جناح ها می چرخد .

اگر یک جریان جناحی به جریان انقلابی نزدیک شود باقی می ماند و اگر از آن دور شود حذف خواهد شد که دکتر روحانی با نزدیک شدن به جریان انقلابی و ایثارگری دکتر عارف توانست کشور را از یک مهلکه جدی نجات دهد .

وی ادامه داد : دولت گذشته ضعف های زیادی داشت و درک درستی از توان داخلی و توان بیرونی نداشت ؛ به همین منظور در بحث هسته ای با مشکل برخورد و موج ایران هراسی از دولت قبل به جای مانده است .

دکتر خاکسار اساس کار دولت دکتر روحانی را راستگویی دانست و بیان داشت : در دولت گذشته کشور بر اساس تحلیل های شخصی و فردی رئیس دولت اداره می شد نه براساس کار گروهی و مشورت نخبگان که این امر باعث شد نظام جمهوری اسلامی ایران با بحران جدی کارآمدی مواجه شود .

نظام در دولت تدبیر تعامل با بیرون را پذیرفت این درحالی است که اگر کاندیدای دولت قبل پیروز می شد معلوم نبود چه بر سر مردم و نظام می آمد .

وی گفت : دولت تدبیر با چالش های زیادی روبرو بود وعده ای از اینکه قدرت را ازدست رفته دیدند ناراحت ودلواپس بودند ؛ حال باید گفت این افراد زمانی که مشکلات زیادی برای مردم ایجاد کردند دلواپس نبودند و اینک که مقداری از مشکلات با تدبیر دولت یازدهم حل شده دلواپس شده اند ؟!

دکتر خاکسار با اشاره به حمایت مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده هسته ای ایران نیز خاطرنشان کرد : تا زمانی که تیم مذاکره کننده به جریان انقلابی نزدیک است مورد قبول مقام معظم رهبری است و زمانی که از این جریان دور شود نابود خواهد شد .

این استاد دانشگاه در خاتمه سخنان خود فهم سیاست در ایران را مهم خواند و تصریح کرد : ایران یک نظام سیاسی مبتنی بر یک انقلاب است که کشور پس از یک حکومت دو هزار و۵۰۰ ساله به نظام جمهوری اسلامی تبدیل شده است .

بزرگترین اتفاقی که در دولت گذشته در ایران به وقوع پیوست تاراج و نابودی سرمایه های اجتماعی بود.

مشاور استاندار خوزستان به تشریح ویژگی های شاخص انتخابات ۲۴ خرداد ماه پرداخت و گفت : در دولت گذشته در کشور اتفاقاتی رخ داد که حال باید دید اینک نقادی منتخبین و مسئولین از رفتارهای نابسامان زای امنیت ملی کجاست؟

“دکتر صفر پیش بین” دکترای اقتصاد و استاد دانشگاه شهید چمران اهواز ، امنیت ملی را حفظ ارزش های ملی از دستبرد عوامل خارجی تعریف کرد و بیان داشت : بزرگترین اتفاقی که در دولت گذشته در ایران به وقوع پیوست تاراج و نابودی سرمایه های اجتماعی بود .

وی اظهار داشت : عدم اعتماد مردم به توان حاکمیت در حل مسائل از دیگر مشکلات هشت سال گذشته بود که نگرانی های زیادی را ایجاد کرد .

دکتر پیش بین ادامه داد : در سال ۱۳۸۵ اقتصاد دانان کشور به دلیل وضعیت موجود پیش بینی های خود از اقتصاد کشور را در نامه هایی به رئیس جمهوری وقت ارائه کردند ، و پیش بینی کردند که رویدادهای اقتصادی به دلیل سیاست های غلط و غیر کارشناسی می تواند هزینه های اجتماعی مردم را بالا ببرد که این خود جای نگرانی داشت ولی این نامه ها به تاریخ سپرده شد .

مشاور استاندار خوزستان در پایان خاطرنشان کرد : چینی ها با ۳۱۰ میلیارد دلار سرمایه گذاری توانستند ۲۲۰ میلیون شغل ایجاد کنند ، ولی در کشور ما ۷۰۰ میلیارد دلار هزینه شده و شش میلیون بیکار همچنان باقی است و رشد اقتصادی کشور منفی پنج درصد اعلام شده که قابل دفاع نیست .

پس از سخنان وی کلیپی زیبا که توسط نوید کرامت درباره رخدادهای مهم ایران اسلامی از سال ۱۳۵۷ تا کنون آماده شده بود پخش گردید . گفتنی است به دلیل ضیق وقت برخی از بخش های این کلیپ بخش نشد ، و در قسمت هایی که پخش گردید هنگام سخنان آقایان هاشمی رفسنجانی ، خاتمی ، عارف و روحانی تشویق حاضرین را به همراه داشت .

در پایان هم پیامی کوتاه از سوی “ستاد مردمی حمایت از دکتر روحانی در دزفول” در سالن قرائت گردید .