برگزاری نمایشگاه کتاب مهدویت در اندیمشک

خورنا: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک از برگزاری نمایشگاه کتاب در جشن بزرگ مهدویت این شهرستان خبر داد.

فریبا لطفی بافنده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: در سالروز میلاد باسعادت و فرخنده یگانه منجی عالم بشریت امام زمان(عج)، جشن بزرگ مهدویت در شهرستان اندیمشک به مدت پنج شب برگزار شد.

وی افزود: این جشن بزرگ از تاریخ ۲۱ خرداد آغاز و تا ۲۵ خرداد ادامه دارد که توسط دفتر امام جمعه و فرمانداری شهرستان با همکاری دستگاه‌های اجرایی شهرستان انجام شده است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان نیز در محل برگزاری جشن مهدویت، نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی را با ۴ هزار جلد کتاب راه‌اندازی کرده و به عموم مردم بازدید کننده از این مراسم خدمات ارائه داده است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه که کتاب و محصولات فرهنگی ارائه شده است، همه اقلام موجود با ۵۰ درصد تخفیف نمایشگاهی در معرض فروش قرار گرفته و با استقبال خوب عموم مردم همراه بوده است.

لطفی بافنده عنوان کرد: در این نمایشگاه علاوه بر ارائه کتاب و محصولات فرهنگی خدمات ویژه کتابخانه‌های عمومی نیز به عموم مردم بازدیدکننده داده شده است که از جمله این خدمات؛ عضویت رایگان بازدیدکنندگان در کتابخانه‌های عمومی شهرستان، عضویت در شبکه کتابخوانان حرفه‌ای، اجرای طرح کتاب من، ارائه مقالات رایگان در موضوعات مختلف از طریق نمایه نشریات، خدمات ویژه کودکان و نوجوانان و… بوده است که بازدیدکنندگان استقبال خوبی از این خدمات داشته‌اند.

وی در ادامه افزود: برگزاری برنامه‌های فرهنگی برای عموم مردم از اولویت‌های این اداره برای جذب بیشتر مخاطبان و حضور آنها در کتابخانه‌های عمومی است.

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی اندیمشک گفت: ما از هر فرصتی برای تبلیغات و اطلاع رسانی فعالیت‌های کتابخانه‌های عمومی استفاده خواهیم کرد و خوشبختانه شاهد حضور هر چه بیشتر جمعیت شهرستان در کتابخانه‌ها هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *