مشکلات میدان میوه اهواز حل نشده است

خورنا: رییس اتحادیه صنف بارفروشان اهواز گفت: با وجود تمام پیگیری‌ها و تلاش‌های ما برای حل مشکلات میدان میوه و تره‌بار اهواز، اما هنوز این پیگیری‌ها نتیجه‌ای نداشته و مشکلات حل نشده است.

 

اکبر بدیعی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) –منطقه‌خوزستان- اظهارکرد: از جمله مشکلات میدان میوه اهواز می‌توان به مشکلات بهداشتی، فاضلاب، خدماتی و سایر خدمات اشاره کرد.

 

وی افزود: در میدان با مشکلات بهداشتی رو به رو هستیم و در حقیقت هرگونه بی‌توجهی به مسایل بهداشتی موجب اختلال در سلامتی میوه و در نتیجه سلامتی مردم اهواز و استان می‌شود.

 

بدیعی تصریح‌کرد: بابت غرفه‌ها، هر ماه اجاره و عوارض پرداخت می‌کنیم اما در قبال این پرداخت‌ها هیچ‌گونه خدماتی به میدان ارایه نمی‌شود.

 

وی عنوان‌کرد: در حال حاضر خدمات رفت و روب، حرارت و روشنایی در میدان با مشکل مواجه است و انتظار داریم به این مسایل رسیدگی شود.

 

بدیعی ادامه‌داد: مسوولان اگر به فکر ما نیستند به فکر مردم و سلامتی مردم باشند زیرا این میدان تامین‌کننده میوه و تره بار اهواز و استان است و هرگونه مشکل در آن، تاثیر مستقیم در وضعیت مردم خواهد گذاشت.

 

وی افزود: در حال حاضر میدان به حال خود رها شده و ما نیز به دلیل اجبار و به دلیل این‌که شغل‌مان این است در آنجا فعالیت می‌کنند و مسایل غیربهداشتی و مشکلات میدان بر نیروها و پرسنل میدان نیز اثر می‌گذارد و شاهد بیماری‌ها و مشکلاتی بر نیروها هستیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *