۲۱۰ میلیارد اعتبار به شهرستان شوش اختصاص یافت

خورنا: فرماندار شوش از اختصاص ۲۱۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات تملک دارایی های استان خوزستان به این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا رضا نجاتی  روز شنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی این شهرستان اظهار داشت: این اعتبار برای تکمیل و اجرای ۱۲۷ طرح و پروژه در بخش ورزش، حمل و نقل، انرژی، جاده، بهداشت و درمان، کشاورزی، آموزش، آب و فاضلاب هزینه می شود.

وی اظهار داشت: بخشی از این اعتبار نیز در حوزه راه و ترابری ، راه روستایی ، عمران شهری و نیز توسعه صنعت در شهرستان شوش هزینه خواهد شد.

فرماندار شوش با بیان اینکه اعتبارات تخصیص داده شد صرف پروژه های نیمه تمام خواهد شد افزود: بیشترین میزان اعتبارات اختصاص یافته به این شهرستان در حوزه عمران شهری وکمترین اعتبار مربوط به اداره هواشناسی می باشد.

نجاتی افزود:در بخشی از اعتبارات تخصیص یافته به این شهرستان شاهد رشد و در بخش هایی نیز کاهش را شاهد بودیم که انتظار می رود با تخصیص اعتبارات جدید طرح های در دست اجرا در شوش به مرحله تکمیل برسد.

وی خواستار تلاش و درایت مسئولان جهت تکمیل طرح های نیمه تمام و پروژه های جاری در سطح شهرستان شد.

فرماندار شوش همت و تعامل مدیران دستگاههای اجرایی با مردم و تلاش آنان در جهت آبادانی این شهرستان را امری مهم و ضروری دانست افزود: امیدوارم با تلاش، هماهنگی و همدلی مسئولان وو با مدیریت جهادی شاهد رشد و توسعه همه جانبه این شهرستان باشیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *