راه‌اندازی سازمان انتقال خون در رامهرمز

خورنا: فرماندار رامهرمز گفت: به زودی پایگاه خون‌گیری سازمان انتقال خون در رامهرمز راه‌اندازی می‌شود.

مصطفی سمالی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رامهرمز اظهار کرد: همه ما همواره در فکر کمک به همنوع به سر برده و می‌بریم و در تلاشیم تا به هر شکل ممکن با برطرف کردن نیاز دیگران شادی را به چهره خسته و نیازمندشان بازگردانیم و اهدای خون یکی از این شیوه‌هاست.

وی ادامه داد: مدت‌هاست که خون‌گیری از شهروندان این شهرستان به علت نبودن سازمان انتقال خون صورت نمی‌گیرد که باعث نارضایتی شهروندان شده است.

فرماندار رامهرمز تصریح کرد: با هماهنگی با رئیس سازمان انتقال خون استان و قول مساعد وی مقرر شد با در اختیار گذاشتن مکانی در بیمارستان مادر این شهرستان و با همکاری شبکه بهداشت و درمان اقدام به تاسیس و راه‌اندازی پایگاه خونگیری سازمان انتقال خون در رامهرمز شود.

وی تاکید کرد: راه‌اندازی این مرکز در این شهر بسیار ضروری‌ بوده، زیرا رامهرمز در مرکزیت و هم‌جوار با چندین شهر و بخش قرار دارد که با توجه به جمعیت موجود در این مناطق راه‌اندازی انتقال خون از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سمالی در پایان از مسئولان انتقال خون استان خوزستان خواست که با توجه به شرایط مناسب ایجاد شده در شهرستان، هر چه سریع‌تر نسبت به افتتاح این مرکز اقدام کنند تا رضایت هر چه بیشتر مردم را فراهم کنیم.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *