اجرای طرح تحول سلامت در خرمشهر

خورنا: مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از اجرای طرح تحول سلامت در این شهر خبر داد.

فرشید بهشتی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خرمشهر اظهار کرد: از جمله کارهای خوبی که در خرمشهر در حال انجام است، طرح تحول سلامت است که کمکی به قشر ضعیف جامعه به شمار می‌رود.

وی افزود: در طرح تحول سلامت بیمارانی که در بیمارستان بستری می‌شوند به تفکیک شهری یا روستایی بودن تنها بخشی از هزینه‌ها را پرداخت می‌کنند.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر اضافه کرد: در این طرح بیماران شهری ۱۰ درصد و روستائیان، تنها پنج درصد از جمع کل هزینه‌ها را می‌پردازند و بخش اعظم هزینه‌ها را وزارت بهداشت تقبل کرده است.

وی ادامه داد: داروهای مورد نیاز برای ادامه درمان بیماران در بیمارستان تهیه می‌شود مگر در مواردی که داروی تجویز شده گران و نایاب باشد که برای این موارد نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

بهشتی از تهیه کیف ملزومات بیماران توسط بیمارستان خبر داد و اعلام کرد: قرار است لوازم مورد نیاز بیماران را خریداری کرده و در اختیار آنها قرار دهیم.

وی ادامه داد: هزینه هر کیف ۳۰ هزار تومان بوده که بیمارستان موظف به تهیه آن شده است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از دیگر اقدامات مثبت را بحث هتلینگ خواند و افزود: خدماتی که باید به بیماران داده شود به نحو احسن در حال انجام است.

وی گفت: طرح تحول سلامت در راستای سفارشات دین اسلام و تاکیدات امام راحل و رهبری در باب توجه به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه است.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *